English

سرهنگ حسن نوری:

نماینده مردم پارس‌آباد از ظرفیت نیروهای انقلابی و متعهد برای پیشرفت شهرستان استفاده کند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: هیچ گونه کم کاری در ارائه خدمت به مردم پذیرفتنی نیست و انتظار ما از نماینده مردم شهرستان پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی این است که از ظرفیت افراد شایسته و انقلابی، متعهد و متخصص استفاده شود.

نماینده مردم پارس‌آباد از ظرفیت نیروهای انقلابی و متعهد برای پیشرفت شهرستان استفاده کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در دیدار با سرپرست جدید رئیس امور عشایری پارس‌آباد اظهار داشت: شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد نیازمند مسئولانی است که دلسوز نظام بوده و پای مشکلات و مطالبات مردم نشسته و به آن جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: بی‌شک توسعه و پیشرفت منطقه با همراهی مسئولان انقلابی و متعهد میسر خواهد شد و با استفاده از نیروهای متخصص و شایسته می توان در جهت رفع موانع و مشکلات مردم گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه که مردم خط قرمز ما هستند تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود و هر کجا مردم نجیب و عزیزمان نیاز داشته باشند ما به کمک آنها می‌شتابیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: هیچ گونه کم کاری در ارائه خدمت به مردم پذیرفتنی نیست و انتظار ما از نماینده مردم شهرستان پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی این است که از ظرفیت افراد شایسته و انقلابی، متعهد و متخصص استفاده شود.

وی اظهار کرد: بدون شک با اعتماد به افراد مؤمن و متعهد و دلسوز به مردم بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان بیش از پیش تسهیل خواهد شد.

** حل مشکلات و محرومیت‌زدایی از عشایر در دستور کار امور عشایری است

همچنین اسلام پهلوان سرپرست امور عشایری شهرستان پارس‌آباد نیز در این دیدار گفت: هر قدمی برای رفع مردم برداشته شود، باری از دوش ما مسئولان برداشته می‌شود بنابراین باید به صورت جهادی برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

پهلوان ادامه داد: مردم ولی نعمتان ما هستند و امور عشایری این آمادگی را دارد در کنار سپاه پاسداران و سایر نهادها و سازمان‌ها در راستای رفع محرومیت زدایی مردم و عشایر منطقه نقش آفرینی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه