English

ایمانعلی ایمانی:

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین ‌شهر از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری در شهرستان مشگین‌ شهر خبر داد.

نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ایمانعلی ایمانی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین ‌شهر در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی در مشگین‌شهر اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایشگاه فرش دستباف و صنایع دستی روستایی و عشایری با حضور فعالان این عرصه و صنعتگران صنایع دستی در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه توسط اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف استان اردبیل و با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل لز 5 تا 10 تیرماه در بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به دستگاه‌های همکاری در این زمینه گفت:‌ در کنار این اداره کل، استانداری اردبیل، فرمانداری مشگین‌شهر، اداره کل کمیته امداد استان اردبیل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، خوشه فرش استان اردبیل و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در برگزاری این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.

ایمانی با اشاره به صنایع دستی بومی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: صنایع دستی به ویژه در مناطق روستایی این استان با سرانگشتان هنرمندان و صنعتگران این رشته‌ها تولید و روانه بازار می‌شود و دارای ظرفیت‌های مناسب و مطلوبی در این حوزه در شهرستان هستیم.

او تصریح کرد: حمایت از فعالان و صنعتگران صنایع دستی این شهرستان می‌تواند زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال در مشگین‌شهرشده و زمینه خلق ثروت در این صنعت را فراهم آورد که به دنبال تحقق این مهم هستیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه