English

معاون راه و شهرسازی اردبیل:

بیش از ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در اردبیل آسفالت شده است

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 2 هزار کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل آسفالت شده است.

بیش از 2 هزار کیلومتر راه روستایی در اردبیل آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی یوسف‌زاده ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل طول‌ راه‌های روستایی آسفالت شده استان را بیش از 2 هزار و 730 کیلومتر اعلام کرد و گفت: یک هزار و 605 کیلومتر از راه‌های روستایی اردبیل شوسه و 933 کیلومتر نیز خاکی است.

او افزود: همه تلاش ما در کنار پیمانکاران این پروژه­ها بر این است که در فصل کاری امسال عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی این مسیرها را به اتمام رسانده و در سفر پیش روی رئیس جمهور 51 کیلومتر بزرگراه را در استان اردبیل آماده افتتاح کنیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به توسعه بزرگراه‌ها و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با تامین اعتبار مناسب در سالجاری بخش عظیمی از پروژه‌ها را با روند مطلوب و مناسب اجرایی کنیم و همچنان اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل توسعه بزرگراه‌ها و رسیدن به میانگین کشوری است.

یوسف زاده در مورد منابع اعتباری در نظر گرفته شده در حوزه راه‌ها برای استان اردبیل بیان کرد : امسال بودجه مصوب ما 218 میلیارد تومان است که البته این اعتبارات در برخی از پروژه‌ها با استان‌های همسایه مشترک می‌باشد و سعی‌مان بر این است تا جذب حداکثری این منابع پروژه­ های در حال اجرا را تسریع و پروژه­ های جدیدی نیز تعریف نماییم.

او به تخصیص اولیه این منابع به شکل اوراق در مهرماه اشاره کرد و گفت: با تخصیص اولیه و جذب منابع ، پروژه‌ها قوت و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد ساختمان‌های دولتی اظهار کرد: به غیر از بیمارستان نجف‌زاده مابقی پروژه‌های حوزه ساختمانی ما از ردیف ملی برخوردار نیستند و لازم است از محل اعتبارات استانی نسبت به اجرای آنها اقدام کنیم.

یوسف‌زاده در مورد ورزشگاه علی دایی و تکمیل آن نیز افزود: با انتخاب مشاور از سوی سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور امیدواریم شاهد اجرای سالنهای جدیدی در این مجموعه باشیم  تا زمینه توسعه ورزش در استان بیش از پیش فراهم گردد.

او بیمارستان نجف‌زاده را نیز یادآور شد و بیان کرد: با افزایش تعداد تخت‌های این بیمارستان به بیش از 500 تخت ، مشاور پروژه در حال تهیه نقشه­ های اجرایی است که با تکمیل آن و انتخاب پیمانکار جدید ، عملیات اجرایی آن نیز تسریع خواهد یافت.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه