English

با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد

بهره برداری همزمان ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی استان گیلان

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه همزمان از 152 کیلومتر راه روستایی استان گیلان در روستای شالماء شفت بهره برداری شد.

بهره برداری همزمان 152 کیلومتر راه روستایی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم بهره برداری همزمان از 152 کیلومتر راه روستایی استان با اشاره به اینکه در توسعه‌ی راه ها آن مسیرهایی که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده در اولویت قرار دارند، گفت: با توجه به اهمیت موضوع بهسازی راه های روستایی شهرستان شفت با جدیت از فردا آغاز شود و منابع اعتباری آن نیز تأمین و پرداخت می شود.

وی درخصوص تکمیل پروژه راه شفت – زنجان نیز افزود: با توجه به اینکه خود را به عشایر بدهکار می دانیم در صورت عدم وجود مشکلات زیست محیطی و حضور عشایر در این مسیر آمادگی احداث راه عشایری و تأمین اعتبارات آن وجود دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به سد لاسک شهرستان شفت خاطرنشان کرد: برای تکمیل فرآیند احداث این سد اگر مشکلی وجود نداشته باشد، در کوتاه ترین زمان آن را اجرایی می کنیم.

افتتاح راه  روستایی

وی با بیان اینکه برای اشتغال جوانان وظیفه بزرگی داریم، افزود: در بودجه سال 97 برای ایجاد یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی، برنامه ریزی و بودجه تعریف شده و اگر نیاز به تقویت اعتبار داشته باشد، انجام می گیرد.

سهم دولت از مطالبات چایکاران پرداخت شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خاتمه سخنانش به وضعیت چایکاران استان های شمالی اشاره و اضافه کرد: آنچه سهم دولت از پرداخت مطالبات چایکاران بوده، پرداخت شده و چنانچه مطالبه ای در این خصوص باقی مانده اعلام شود تا پرداخت گردد.

 محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و مصطفی سالاری استاندار گیلان همچنین در ادامه‌ی سفر به شهرستان شفت از مصلی در حال ساخت این شهرستان بازدید و برای تکمیل آن از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتباری اختصاص یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه