English

وحید فروهر:

برنامه های ورزشی نمین تا ۲ آبان ادامه می یابد

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی در نمین از ۲۶ مهرماه شروع شده و تا ۲ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

برنامه های ورزشی نمین تا 2 آبان ادامه می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، وحید فروهر رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین عنوان کرد: به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و آشتی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با ورزش ۶۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی درنظر گرفته شده است.

به گفته وی ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی در نمین از ۲۶ مهرماه شروع شده و تا ۲ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین تأکید کرد: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی را برای آشنایی بیشتر جامعه با ورزش و تبیین اهمیت توسعه آن فراهم کرده تا در کنار آن دستاوردها و عملکرد مجموعه ورزش و جوانان نیز اطلاع رسانی شود.

وی در ادامه تعداد برنامه‌های اجرا شده هفته تربیت بدنی در شهرستان نمین را با احتساب برنامه‌های مرتبط با امور جوانان، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی بیش از ۱۰۰ مورد عنوان کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان نمین به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده در هفته تربیت بدنی پرداخت و افزود: تجلیل از بازنشستگان ورزشی، قهرمانان و حامیان ورزش منطقه، برگزاری برنامه‌های مرتب ورزش صبحگاهی، تشکیل کمیته تخصصی ساماندهی جوانان و مسابقات کارکنان دولت از جمله برنامه‌های شاخص این هفته در نمین خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ استانی، فوتسال، تنیس، دارت، والیبال سه نفره و همایش پیاده روی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهرستان نمین خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه