English

آغاز المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در کشتی فرنگی به میزبانی اردبیل

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در کشتی فرنگی صبح امروز در سالن شهید ایرج آسمانی اردبیل آغاز شد.

آغاز المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در کشتی فرنگی به میزبانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در کشتی فرنگی با حضور 31 تیم صبح امروز در سالن 2هزار نفری شهید ایرج آسمانی با آغاز شد.

این المپیاد در رشته کشتی فرنگی در رده سنی نونهالان با حضور 380 کشتی گیر از سراسر کشور به مدت دو روز در شهرستان اردبیل برگزار می شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه این رقابت ها با اشاره میزبانی این مسابقات گفت:این المپیاد برای شناسایی استعدادهای ورزشی در رشته کشتی در رده نونهالان برگزار می شود و می تواند پشتوانه ای برای تشکیل های تیم ملی و پایه باشد.

بهرام آقاخانی ادامه داد: تیم ملی درآینده از همین کشتی گیران  انتخاب  خواهند شد و این  نوع مسابقات  پشتوانه قوی برای تیم های کشتی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: از اردبیل یک تیم ۱۲ نفره و سه مربی و یک سرپرست حضور دارند که فرض اله اصلانی،بهزاد حبیب زاده و یونس رئوفی اصل به عنوان مربی، نادر مشروطی به عنوان سرپرست  هدایت تیم استان اردبیل را بر عهده دارند.

وی گفت: در این رقابت ها به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان نمایشگاه کاریکاتور ورزشی در داخل سالن مسابقات برای ورزشکاران به نمایش گذاشته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه