English

رستوران‌ های استانبول با پروتکل‌ های بهداشتی

استانبول بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین شهر در کشور ترکیه است که به دو قسمت تقسیم می‌شود، بخشی از این شهر در قاره اروپا و بخش دیگر آن در قاره آسیا واقع شده است. در این شهر، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد.

رستوران‌ های استانبول با پروتکل‌ های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج، اواخر سال 2019 به‌وجود آمدن ویروس کووید 19 (کرونا) که همه جهان را در‌بر گرفت، باعث شد رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مسئله‌ای مهم تبدیل شود. بسیاری از اصناف موظف به تهیه وسایل ضدعفونی کننده شدند که رستوران‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. استانبول بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین شهر در کشور ترکیه است که به دو قسمت تقسیم می‌شود، بخشی از این شهر در قاره اروپا و بخش دیگر آن در قاره آسیا واقع شده است. در این شهر، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از تضمین بهترین قیمت تور استانبول از علی بابا به این شهر زیبا و تاریخی سفر کنید. در این مطلب ما در مورد بهترین رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهر زیبا صحبت خواهیم کرد.

رستوران نصرت

این رستوران یکی از معروف‌ترین و محبوب ترین رستوران های استانبول است که بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور مانند لیونل مسی، کریستین رونالدو و... با سفر به استانبول این رستوران را برای صرف غذای خود انتخاب کرده‌اند. اسم این رستوران برگرفته از اسم صاحب آن است؛ وی یک آشپز و قصاب بسیار حرفه‌ای محسوب می‌شود که با ژست‌های مخصوص خود از جمله پاشیدن نمک روی گوشت امروزه شهرتی جهانی پیدا کرده است. او صاحب هشت رستوران زنجیره‌ای با نام خود است که پنج شعبه آن در استانبول قرار دارد. رستوران نصرت در استانبول اولین رستوران وی است که در سال 2017 تاسیس شد. در منوی این رستوران برای منوی غذای اصلی تمرکز بالایی روی خوراک‌های گوشتی وجود دارد. انواع گوشت استیک، کبابی، گریل و برگرهای مختلف در منوی غذای اصلی رستوران نصرت دیده می‌شود. در رستوران نصرت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل رعایت می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت در آن غذا سرو کنید.

توراستانبول1

شعبه‌های رستوران نصرت در استانبول

  • خانه استیک نصرت اتیلر استانبول

  • : ترکیه، استانبول، محله بشیکتاش، خیابان نیسپتیه، پلاک87، رستوران نصرت اتیلر.

  • استیک نصرت کانیون استانبول

  • : ترکیه، استانبول، محله شیشلی، خیابان بوبوک دره، مرکز خرید کانیون، پلاک185، رستوران نصرت کانیون.

  • استیک هاوس نصرت استانبول شعبه ایسیتنه پارک 

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه سارییر، خیابان کتر، مرکز خرید ایستینه پارک، واحد  11/515.

  • رستوران نصرت استانبول شعبه برگر نیشانتاشی

آدرس: ترکیه، استانبول، محله شیشلی، عبدی ایپکچی، شماره ،57 نصرت برگر نیشانتاشی.

  • رستوران نصرت استانبول شعبه برگر ببک

  • : ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاس، محله ببک، خیابان سودت پاشا شماره 69 نصرت برگر ببک.

همه شعب این رستوران‌ها از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانان خواهند بود و شما می‌توانید با مراجعه‌به آدرس‌های گفته شده در این ساعات، غذاهای خوش‌طعم نصرت را میل کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنم اگر به استانبول سفر می‌کنید، برای صرف غذا به یکی از شعبه‌های این رستوران بی‌نظیر بروید.

رستوران نیکول

یکی از رستوران های زیبا و جذاب استانبول رستوران نیکول است. در این رستوران همه پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل رعایت می‌شود. این رستوران اولین رستوران در ترکیه است که موفق به دریافت ستاره میشلن شده و صاحب آن خانمی با نام آیلین یازیجیوقلو است؛ او مهارت زیادی در آشپزی فرانسوی و ترکی دارد. اگر به استانبول سفر کردید، حتما به این رستوران سری بزنید. در منوی رستوران نیکول انواع سبک‌های غذایی از جمله ترکی، اروپایی، بین‌المللی، فرانسوی را خواهید دید. غذا‌های این رستوران در تراسی شیک سرو می‌شود که چشم‌انداز آن شهری قدیمی و زیبا است. سرآشپزهای این رستوران زوجی هستنند که در رستوران‌های معتبر پاریس تعلیم دیده‌اند. جالب است بدانید که رستوران نیکول به کودکان زیر 12 سال سرویس ارائه نمی‌دهد. اگر قصد داشتید در این رستوران غذا سرو کنید، باید به آدرس ترکیه، استانبول، منطقه بی‌اوغلو، محله تام‌تام، نزدیک تکسیم بروید. رستوران نیکول بسیار معروف است و بسیاری از افراد با شرکت در تور لحظه آخری استانبول برای صرف یک وعده غذایی به این رستوران می‌روند.

توراستانبول2

رستوران 360 استانبول

یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های استانبول، رستوران 360 است که در آن می‌توانید از هرسمت نمایی فوق‌العاده از استانبول را مشاهده کنید. در منوی این رستوران از غذاهای ترکی تا سوشی و... یافت می‌شود. مزیت رستوران 360 استانبول جدا از غذاهای خوشمزه و چیدمان زیبا، موسقی زنده و فضای رمانتیک آن است. این رستوران با منویی غنی و خاص در چند سال اخیر در فهرست رستوران‌های برتر استانبول قرار گرفت. رستوران 360 استانبول، شامل چهار اصل مهم می‌شود که عبارت‌ هستند از آشپزی، طراحی، سرگرمی و اتمسفر. لازم‌به‌ذکر است در این رستوران پروتوکل های بهداشتی به صورت صحیح و کامل رعایت می‌شود. رستوران 360 در یک آپارتمان پنت هاوس واقع در یک آپارتمان 19 طبقه واقع شده که در سفارت قدیمی در بیوگولو قرار دارد.

ما در این مطلب در مورد سه رستوران برتر استانبول که پروتکل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت می‌کنند، صحبت کردیم. شما با خواندن این مطلب می‌توانید هنگام سفر به این شهر با تور استانبول از تبریز یا هرجای دیگر  مکان مناسب و زیبایی را برای صرف وعده‌های غذایی خود انتخاب کنید. اگر تجربه سرو غذا در رستوران نصرت، نیکول یا 360 را داشتید، نظرات خود را درباره این مکان‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه