English

تورهای نوروزی استانبول و گرجستان

دیگر وقت آن رسیده که انتخاب خود برای سفر را نهایی کنید، روزهای پایانی سال است و اگر قصد دارید تا بهترین زمان سفر در عید نوروز یعنی سال تحویل را در سفر باشید همین حالا وقت خرید است.

تورهای نوروزی استانبول و گرجستان

به گزارش خبرگزاری موج، دیگر وقت آن رسیده که انتخاب خود برای سفر را نهایی کنید، روزهای پایانی سال است و اگر قصد دارید تا بهترین زمان سفر در عید نوروز یعنی سال تحویل را در سفر باشید همین حالا وقت خرید است.

نوروز ۹۸ با تور استانبول

تور استانبول را می‌توان جادوی گردشگری دانست. نه تنها همگان علاقه‌مند دیدن این شهر زیبا هستند بلکه بسیاری از افراد که بارها به آن سفر کرده‌اند می‌خواهند باز هم به سراغ آن بروند و چند روزی را در آن بگذرانند تا هم تجدید خاطره‌ای کرده باشند و هم تفریح و استراحتی را در کنار عزیزان خود داشته باشند. برای این کشش عجیب دلایل متعددی وجود دارد. آژانس مقتدر سیر به عنوان مجری مستقیم تور استانبول که این امر را از بیش از ۱۰ سال قبل انجام داده تلاش می‌کند تا شما را با دلایل این امر آشنا کند. در زیر لیستی از این موارد آمده است.

تنوع پروازها:

برای سفر به استانبول محدود به یک یا دو گزینه نیستید هر زمان اراده کردید می‌توانید برای هر ساعتی و هر روزی گزینه در اختیار داشته باشید. این تنوع نتایج مثبت بسیار زیادی دارد، فارغ از این که مسافران قدرت انتخاب بالایی در برگزیدن تور خود دارند، قیمت‌های بلیت‌های این مسیر هم کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.

مدت زمان اقامت منعطف:

به واسطه تعدد پروازها و این که این پروازها به صورت روزانه برگزار می‌شود امکان ارائه‌ی خدمات به صورت متنوع در زمینه تعداد شب قابل اقامت وجود دارد. برای مسیر استانبول از ۲ شب تا ۱۰ شب پکیج تعریف شده و همچنین امکان ارائه متفاوت‌تر هم وجود دارد. پس از مزایای دیگری که پرواز متنوع دارد نیز همین موضوع مهم است.

سهولت سفر:

به دلیل آن که ترکیه نیازمند دریافت ویزا نیست پس مسافران به راحتی می‌توانند به این کشور سفر کنند و نگران تأمین شرایط مختلف برای سفارت نباشند.

مراکز خرید متعدد:

مهم‌ترین ویژگی که می‌تواند استانبول را از سایر شهرها ممتاز کند مراکز خرید متنوع آن است. از هر سطحی که مد نظر داشته باشید از برندهای ناشناس محلی تا معروف‌ترین برندهای جهانی در این شهر حضور دارند و بسیاری برندهای مناسب ترکیه‌ای نیز که در کنار کیفیت مناسب قیمت بسیار معقولی دارند کمک می‌کند تا مسافران خرید بسیار عالی در این شهر را تجربه کنند.

قیمت مناسب:

با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا قیمت تورهای این شهر بسیار کمتر از سایر مسیرها است و هزینه‌های جاری در این شهر هم چندان گران نیست پس مسافران می‌توانند از یک سفر بسیار عالی با یک قیمت مناسب لذت ببرند.

اگر دلایل بالا برای شما هم جذاب است زمان را از دست ندهید. همین حالا تور استانبول نوروز 98 را در سایت مقتدر سیر بررسی نموده و با کارشناسان آژانس ما تماس بگیرید و با راهنمایی ایشان بهترین انتخاب خود را انجام داده و خرید خود را نهایی کنید.

نوروز 98 با تور گرجستان

از دیگر مسیرهایی که در سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف مورد پسند ایرانیان واقع شده و استقبال از آن بسیار زیاده بوده تور گرجستان نوروز 98 است. برای این امر هم دلایلی مشابه و گاه متفاوت از آن وجود دارد و مسافران با دلایل مختلف تلاش می‌کنند تا از امکانات این کشور و سفر به آن بهره‌مند شوند. در زیر برخی دلایل محبوب بودن این مسیر را شرح می‌دهیم.

آسانی سفر:

مانند استانبول، گرجستان نیز نیازی به دریافت ویزا برای ورود به این کشور ندارد و همین  باعث می‌شود که مسافران چندان نگران سفر خود و درگیری‌های پیش از آن نباشند. در ماه‌های اخیر البته سخت‌گیری‌های بیشتری برای این مسیر اعمال شده که در صورت خرید تور و داشتن بلیت برگشت، واچر هتل و پول نقد کافی مشکلی برای ورود به این کشور وجود نخواهد داشت.

زمان اقامت متفاوت:

شما می‌توانید در این کشور از ۳ شب تا ۷ شب اقامت کنید و همین باعث تنوع قیمتی و زمانی آن باشد.

تورهای ترکیبی:

علاوه بر تور تفلیس در نوروز و همچنین تابستان تور تفلیس باتومی هم برگزار می‌شود که همین باعث جذابیت این مسیر خواهد بود. پس اگر می‌خواهید علاوه بر دیدن مکان‌های تاریخی تنی هم به آب بزنید و سواحل دریای سیاه را تجربه کنید حتماً از این تورهای استفاده کنید.

شاید جذابیت‌های گرجستان به میزان استانبول نباشد اما اگر زیاد به استانبول سفر کرده‌اید بسیار مناسب است که تنوعی در مقصد خود ایجاد کرده و با انتخاب تور گرجستان سفری بی‌نظیر را در نوروز 98 تجربه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه