English

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بهره‌برداری ۷ کیلومتر دیگر از محور هراز در آستانه سفرهای نوروزی

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: در راستای تسهیل سفرهای نوروزی و حذف گلوگاه‌های ترافیکی، 7 کیلومتر از محور هراز به ارزش 530 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری 7 کیلومتر دیگر از محور هراز در آستانه سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج، خیراله خادمی از بهره‌برداری 7کیلومتر دیگر از محور هراز در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:‌ در راستای تسهیل سفرهای نوروزی هموطنان به شمال کشور و حذف گلوگاه‌های ترافیکی با حضور وزیر راه و شهرسازی بخشی از محور هراز به بهره‌برداری رسید.

خادمی با اشاره به اهمیت محور هزار اظهار داشت: این محور مهم‌ترین مسیر ارتباطی بین دو استان تهران و مازندران و همچنین کوتاه‌ترین مسیر تردد میان پایتخت و شهر آمل است و با توجه به حجم بالای ترافیک چهارخطه کردن مسیر در اولویت‌های شرکت ساخت وتوسعه قرار دارد.

وی تونل شمال 5 به طول یک کیلومتر در محور هراز را پروژه دیگری عنوان کرد که به بهره برداری رسیده است و افزود: محور هراز در استان مازندران حدفاصل منطقه آبشار تا میدان هزار سنگر آمل به طول 101 کیلومتر است که با افتتاح این 7 کیلومتر، تاکنون 66 کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار این تونل را 300 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با بهره‌برداری این تونل در ادامه 7 دستگاه تونل قبلی به طول 7 کیلومتر  از پلیس راه بایجان تا میدان هزار سنگر آمل به طور پیوسته زیر عبور ترافیک قرار گرفت.

خادمی بهره‌برداری از محدوده پارک جنگلی آمل- تقاطع چلاو در محور هراز را حذف یکی از گلوگاه‌های مهم دانست و گفت: ‌در سال‌های اخیر چهارخطه کردن محدوده پارک جنگلی آمل تا تقاطع چلاو به طول 4کیلومتر با 3 کیلومتر دیوارسازی و بصورت باند مجزا و محدوده بلبل خوان به طول 500 متر که تکمیل کننده محدوده پلیس راه بایجان تا میدان هزار سنگر آمل به ارزش 230 میلیارد ریال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه