English

جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل جابجا شده است.

جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی که در جلسه سطح ارتقاء خدمات سفرهای نوروزی سخن می گفت افزود: در 11ماهه سال جاری نیز یک میلیون و 700 هزار نفر مسافر توسط 260 هزار سرویس به مناطق مختلف جابجا شده است.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته 113 هزار نفر مسافر جابجا شده است گفت: امسال نیز یک هزار و 200 دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی را در استان اردبیل جابجا خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به فعالیت 59 شرکت حمل و نقل، شعبه و نمایندگی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: نرخ های حمل و نقل مسافری از 25 اسفند به میزان 20 درصد بابت جبران یک سر خالی بودن ناوگان و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مناسب به مسافران افزایش می یابد.

رحمتی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بعنوان متولی بیشترین سهم از حمل و نقل مسافری در کشور همه ساله با شروع سال جدید و سفرهای نوروزی به منظور برنامه ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای تسهیل در جابجایی مسافران و افزایش ایمنی و ارتقاء سطح خدمات ارائه در جاده های کشور اقداماتی را در دستور کار خود قرار می دهد که در این راستا به منظور ایجاد هماهنگی و تدارکات لازم و فراهم آوردن امکانات لازم و استفاده از ظرفیت ناوگان عمومی شرکت ها و رانندگان در زمینه پوشش بهینه خدمات به استفاده کنندگان از راه ها و ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه ها و دستورالعمل هایی را ابلاغ می کند.

وی هدف از برگزاری این جلسات را هماهنگی های لازم بین بخشی و فرابخشی در حمل و نقل با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در جابجایی هموطنان عزیز عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در راستای اجرایی کردن سیاست های حمل و نقل فراهم آوردن سفری ایمن ، سریع ، آسان و همراه با آرامش جلسه سطح ارتقاء خدمات سفرهای نوروزی استان با حضور جانشین رئیس پلیس راه استان اردبیل، انجمن های شرکت های حمل و نقل و رانندگان، بخش حمل و نقل مسافر به همراه مدیران شرکت های حمل و نقل و مدیران فنی شرکت ها در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل برگزار و آخرین هماهنگی در جهت خدمت به مسافران نوروزی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه