English

تور استانبول لذت بخش با راهنمای سفر به استانبول

تور استانبول با استفاده از راهنمای سفر دقیق و اطلاع کامل از تمامی شرایط و عوامل در این شهر می تواند سفری خاطره انگیز و بدون هیچگونه دغدغه ای را برای شما و عزیزانتان رقم زند.

تور استانبول لذت بخش با راهنمای سفر به استانبول

به گزارش خبرگزاری موج، تور استانبول با توجه به تقاصای بالا نزد گردشگران مخصوصا ایرانی های عزیز می طلبد که با آگاهی کامل انجام شود تا در زمان سفر مسافران دچار مشکل نشوند. از این رو راهنمای سفر به استانبول یکی از واجبات برای این نوع سفر محسوب می شود که مطالعه آن می تواند کمک بسزایی در طول سفر با تور استانبول به شما کند.

در تور استانبول و راهنمای سفر به این شهر، عوامل خاصی در نظر گرفته شده اند که آگاه نبودن از برخی این موضوعات می تواند مشکلاتی را نیز برای سفر به استانبول و یا تور ترکیه به وجود آورد. بنابراین اگر قصد سفر به استانبول را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

راهنمای سفر استانبول چه کاربردی دارد؟

تور استانبول با استفاده از راهنمای سفر دقیق و اطلاع کامل از تمامی شرایط و عوامل در این شهر می تواند سفری خاطره انگیز و بدون هیچگونه دغدغه ای را برای شما و عزیزانتان رقم زند. به عنوان مثال افرادی که به شهر استانبول سفر می کنند اکثر با هواپیما به این شهر دسترسی پیدا کرده اند. از این رو شناخت وسایل نقیله در شهر استانبول بسیار کاربردی برای گردشگران خواهد بود.

راهنمای سفر به استانبول مهم ترین همراه تور استانبول

با شناخت اتوبوس ها و وسایل نقلیه عمومی در شهر استانبول می توانید به راحتی در شهر تردد داشته باشید و از زیبایی های شهر استانبول نهایت لذت را ببرید. همچنین اقامت در یک هتل مناسب نزدیکی قطار شهری یکی از فاکتور هایی است که گردشگران اغلب برای اقامت خود در این شهر به آن توجه دارند.

اماکن مهم شهر استانبول، یکی از مهم ترین بخش های راهنمای مسافر به استانبول

در تور استانبول یکی از موضوعاتی که برای گردشگران اهمیت بالایی دارد، اماکن مهم در این شهر می باشد. زیرا اکثر افرادی که شهر استانبول را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می کنند، بازدید از جاذبه های شهر را اولویت سفر قرار داده اند. اطلاع از موقعیت مکانی اماکن تاریخی و یا جاذبه های تفریحی اعم از تفریحات می تواند از سردرگمی و اتلاف وقت در طول سفر جلو گیری کند.

در شناخت اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری استانبول، می بایستی ابتدا نام مهم ترین و جذاب ترین آن ها را بشناسید. اینگونه می توانید برنامه ریزی دقیق بدون کمبود وقت را برای بازدید از تمامی نقاط مهم شهر داشته باشید. به عنوان مثال کاخ توپکاپی یکی از مهم ترین اماکن تاریخی شهر بهترین پیشنهاد برای بازدید می باشد.

سفر به استانبول1

در بین تمامی اماکن تاریخی که در شهر استانبول وجود دارند، آب انبار قدیمی با نمایی بسیار زیبا و منحصر به فرد قطعا ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت. این آب انبار به نام باسیلیکا شناخته می شود که به آن قصری وارونه نیز می گویند. کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، جزایر پرنسس، بازار بزرگ استانبول، کلیسای چورا، مسجد رستم پاشا، موزه هنر مدرن، تنگه بسفر، موزه باستان شناسی، برج دختر، شهربازی موی پارک و ..... از جاذبه های منحصر به فرد شهر به حساب می آیند.

شهر استانبول تقسیم بندی شده به دو منطقه اروپایی و آسیایی

یکی از مهم ترین مسائلی که جذابیت های شهر استانبول را دو چندان می کند، تقسیم شدن این شهر به دو قسمت اروپایی و آسیایی می باشد. در تور استانبول شما با بخشی از شهر آشنا خواهید شد که مختص به مردمان با وضعیت معمولی و یا فقیر است. این بخش شهر را به عنوان قسمت آسیایی می شناسند که توسط تنگه بسفر از قسمت اروپایی جدا می شود.

 

بخش اروپایی شهر استانبول سرتاسر خانه های لوکس، تفریحات هیجان انگیز و خیابان های چشم گیر می باشند. شهروندان استانبول که نسبتا از وضعیت اجتماعی بالایی برخوردار هستند در قسمت اروپایی شهر زندگی می کنند. شما می تواند به وسیله پل گالاتا و یا قایق هایی که در تنگه بسفر وجود دارد از بخش آسیایی به اروپایی و یا بلعکس، دسترسی پیدا کنید.

سفر به استانبول2

برای رزرو تور استانبول به بهترین شکل ممکن از چه سایتی اقدام کنیم؟

برای رزرو تور استانبول نیازمند به سایتی معتبر خواهیم بود تا سفری با اطمینان خاطر را سپری کنیم. با کمک رزرو از سایت پرشین هتل ( www.epersianhotel.com ) می توانیم بهترین سفر به شهر استانبول را سپری نماییم. پشیبانی 24 ساعته سایت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و مشورت با شما عزیزان خواهند بود.

پیشنهاد می کنم قبل از رزرو با شماره تلفن ها 02143000020 تماس حاصل فرمایید. با صبحت کارشناسان سایت می توانید در کنار برخورداری از تخفیفات ویژه، هتل و پروازی مطابق با علایق و نیاز های خود را رزرو نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی