English

راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت در امنیت کامل برپا شد

رئیس پلیس پایتخت از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در پایتخت در امنیت کامل خبر داد.

راهپیمایی 22 بهمن پایتخت در امنیت کامل برپا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران گفت: از چندین روز پیش از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، هماهنگی‌ها و اتخاذ تمهیدات برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در دستورکار پلیس قرار گرفت و ما اقداماتمان را در سه محور تعریف کردیم. اولویت و محور اول ما، تامین امنیت راهپیمایی بود که تمام پلیس‌های تخصصی و همچنین دیگر دستگاه‌ها و بخش‌های خارج از مجموعه پلیس در آن مشارکت داشتند، در نتیجه همین اقدامات انجام شده نیز خوشبختانه راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل برگزار شد.

وی ادامه داد: محور دوم اتخاذ تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی بود. در همین راستا نیز هماهنگی‌ها انجام و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی طی دو مرحله در ساعات پایانی شب گذشته و صبح امروز به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: محور سوم اقدامات پلیس نیز ارائه خدمات و مشاوره‌های انتظامی به مردم و راهپیمایان بود که در همین راستا نیز کارشناسان پلیس‌های تخصصی در این غرفه‌ها حاضر شده و به پرسش‌های شهروندان پاسخ داده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند. 

محمدیان با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال در کمال نظم و امنیت برگزار شد، گفت: خوشبختانه مردم نیز حضوری چشمگیر و پررنگ در راهپیمایی داشتند و بار دیگر نشان دادند که حامی و پشتیبان انقلاب و کشورمان هستند.

وی همچنین از همراهی مردم با ماموران نیز قدردانی کرد و گفت: همچنین لازم است از دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین دیگر نهادها نظیر بسیج و ... که در تامین نظم و امنیت با پلیس مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه