English

دبیر ستاد حقوق بشر ایران:

اقتدار امروز مقاومت مدیون تلاش‌های سردار سلیمانی است

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: حاج قاسم سلیمانی با اقداماتش جایگاه راهبردی ایران را در منطقه ارتقا داد.

اقتدار امروز مقاومت مدیون تلاش‌های سردار سلیمانی است
به گزارش خبرگزاری موج

، کاظم غریب آبادی در همایش «مرد میدان؛ حقوق بشر» ضمن تشریح ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی اظهار کرد: اینکه رهبری ایشان را یک مکتب و مسیر دانستند به خاطر اخلاص عمل و ولایت پذیری، مردم‌داری ایشان بود. او یک استراتژیست بزرگ نظامی در منطقه بود. طراحی‌هایی که در منطقه چه در بحث گروهک‌های تروریستی و چه مسایل سیاسی می‌شد حاج قاسم همیشه این طراحی‌ها را شکست می داد. او شجاع و بی باک بود و همواره کنار سربازان مشغول نبرد و در صحنه بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی خدمات گسترده برای ایران و منطقه و حریم اهل بیت داشت؛ این که اگر با داعش در عراق و سوریه نمی‌جنگیدیم باید در ایران با آنها می‌جنگیدیم یک واقعیت است. این در حالی بود که ائتلاف آمریکا و جهان برای نجات داعش بود. همچنین محور مقاومت مدیون تلاش‌های حاج قاسم است. او خدمت بزرگی به اسلام و مسلمانان داشت. داعش را آمریکا ایجاد کرد و خودشان هم آمدند و این را گفتند اما از داعش و اقداماتش برای لکه دارکردن نام مسلمانان استفاده کردند. اما مقابله حاج قاسم این پیام را داشت که ما با سوء استفاده از اسلام و مسلمانی از سوی داعش مخالف هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه