English

شعار سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اعلام شد

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به پیوند مردم با سردار دل‌ها شعار امسال در جریان برگزاری این مراسم جان فدا نامگذاری شد.

شعار سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حمیدرضا مقدم‌فر در آیین رونمایی از شعار سومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شعار ۲ سال سالگرد شهادت سردار سلیمانی مرد میدان بود تاکید کرد: علت این نامگذاری شعار امسال این بود که حاج قاسم سلیمانی جان فدای ملت ایران بود و این شعار برای مسئولان نیز درس آموز خواهد بود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد خدمت، ایثار، فداکاری‌ها و همچنین نماد ظلم ستیزی در هر جای جهان که حضور داشته، بوده است.

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی به مظلومان کمک می کرد و در واقع حاج قاسم، ایران را حرم می دانست، به همین دلیل برای آسایش و امنیت مردم از جان مایه می‌گذاشت.

وی افزود: حاج قاسم در وصیت نامه، خود را سرباز ملت دانسته و برای دین و دنیای مردم از جان خود دریغ نداشت.

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سردار دل ها بیان کرد: مردم ایران قدرشناس هستند و این قدرشناسی را در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به نمایش گذاشتند به طوری که حاج قاسم را در طول سه سال گذشته فراموش نکردند.

سردار مقدم فر همچنین از آغاز برنامه های ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه