English

نیکزاد:

مشکلات اجتماعی و اقتصادی حل شدنی است اگر مثل حاج قاسم رفتار کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور حل شدنی است به شرط اینکه کارگزاران نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف همچون حاج قاسم عزیز عمل نمایند و چون حاج قاسم سلیمانی باشند.

مشکلات اجتماعی و اقتصادی حل شدنی است اگر مثل حاج قاسم رفتار کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، علی نیکزاد که اداره جلسه علنی امروز چهارشنبه (۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت در نطق پیش از دستور خود ضمن درود به روح شهید سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.

وی افزود: بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی سرباز رشیدی بود که به ماموریت خود در تشکیل محور مقاومت به خوبی عمل کرد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. امروز به جرات می توان گفت که هیچ طرحی نیست که توسط آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی طراحی شده باشد مگر اینکه با شکست مواجه شده است.

نیکزاد در ادامه تصریح کرد: حاج قاسم اینگونه درخشید، چراکه خودش عمل کرد و به ما نیز آموخت که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آن کسی که باید ببیند می بیند. این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه روزی ناممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می ساخت و امروز بیش از هر چیز به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در سایر سنگرها و جبهه ها شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کنند.

وی تاکید کرد: اگر دیروز آزادسازی سوریه، شکست دادن صهیونیست ها در جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه و گوشمالی دادن متجاوزان به یمن ناممکن جلوه می داد، اما با جهاد خالصانه ممکن گشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز مشکلات اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور حل شدنی است به شرط اینکه کارگزاران نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف همچون حاج قاسم عزیز عمل نمایند و چون حاج قاسم سلیمانی باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه