English

یوسفی:

با سوءمدیریت فدراسیون فوتبال شاهد ضعیف‌ترین عملکرد تیم ملی در طول تاریخ جام جهانی بودیم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با سوءمدیریت در فدراسیون فوتبال شاهد ضعیف‌ترین عملکرد تیم ملی در طول تاریخ جام جهانی و بی توجهی به ظرفیت‌های داخلی در حوزه فوتبال هستیم.

با سوءمدیریت فدراسیون فوتبال شاهد ضعیف‌ترین عملکرد تیم ملی در طول تاریخ جام جهانی بودیم

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در طرح سوال خود از وزیر ورزش پیرامون سوء مدیریت در برنامه‌های ورزش حرفه‌ای به ویژه فوتبال و بستر قراردادهای نجومی با برخی از بازیکنان بیان کرد: شما اولین وزیری بودید که از جنس ورزش بود. در صحبت‌های خود اشاره کردید که در مدیریت فدراسیون‌ها و فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش وظیفه‌ای ندارد در حالیکه بر اساس قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش که در سال ۹۹ تصویب و ابلاغ شد مسئولیت نظارت بر همه فدراسیون‌ها بر عهده وزیر ورزش است. فوتبال که می‌توانست عزت و افتخار این کشور باشد و البته هنوز هم مردم به اسطوره‌های فوتبالی خود که در طول تاریخ برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کردند علاقمند هستند.

وی گفت: با سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال یک مربی خارجی در کنار هزاران مربی توانمند داخلی روی کار می‌آید که قریب به ۱۸۵ میلیارد تومان برای ۳۲ روز به این فرد داده می‌شود، یعنی معادل ۵.۸ میلیارد تومان روزانه به این مربی پرداخت شده است. این عملکرد رئیس فعلی فدراسیون فوتبال است.

نماینده اهواز در ادامه اظهار کرد: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند امروز با تفاخر با مردم برخورد می‌کند. ما از فوتبال کشور حمایت می‌کنیم اما امروز روز پاسخگویی است. تیم ملی ما ۶ گل از انگلیس خورد. برخی از تیم‌ها از محبوب‌ترین استان‌ها تا سایر استان‌های کشور به ۲۰۰ میلیون کمک نیاز دارند اما به آنها پرداخت نمی‌شود، در مقابل می‌بینیم برای ۳۲ بازیکن خارجی رده دهم در باشگاه‌ها چه مبالغی پرداخت می‌شود که نتیجه آن بدهی هفت میلیارد یورویی استقلال و ۱۱ میلیارد یورویی پرسپولیس شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه