English

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

امنیت کامل تجاری در مرزهای کشور برقرار است

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مرزهای ما امنیت خوبی دارند و با کشورهای همسایه در تمامی مرزها مبادله‌های تجاری سریع و در امنیت کامل انجام می‌شود.

امنیت کامل تجاری در مرزهای کشور برقرار است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در جریان بازدید از هنگ مرزی آستارا، گفت: برای ایجاد امنیت و تسهیل‌گری فعالیت‌های اقتصادی در مرزها با کشورهای همسایه جلساتی برگزار شده و در این راستا تعامل و ارتباط‌های نزدیکی داریم.

وی تصریح کرد: مرزبانان ما به صورت لحظه‌ای تنش‌هایی که در مرز ایجاد می‌شود را به واسطه ارتباط و تعامل با همتایان خود در کشورهای همسایه مرتفع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: مرزهای ما امنیت خوبی دارند و با کشورهای همسایه در تمامی مرزها مبادلات تجاری سریع و در امنیت کامل انجام می‌شود و مرزبانان غیور ما این تسهیل‌گری را به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در کنار سایر دستگاه‌هایی که در بازارچه‌ها و گذرهای مرزی فعالیت می‌کنند مرزبانی هم حضوری مؤثر دارد، ادامه داد: یکی از مهمترین گذرهای مرزی کشور، پل آستارا بین گیلان و کشور آذربایجان است که در تسهیل و ارتقا مناسبات دو جانبه مؤثر است و هم اکنون هم دوستی و مودت خوبی بین دو کشور برقرار است و هیچ مشکل امنیتی در منطقه نداریم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: امروز در بازدید بحث انسداد مرز در این منطقه را پیگیری کردیم، عملکرد خوب بوده و با تکمیل و بهره‌برداری از حوزه مرزی هنگ آستارا و پل آستارا که پل دوستی و مودت بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان است؛ امنیت ارتقا و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری نیز در این مرز تسهیل می‌شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در منطقه نداریم تصریح کرد: مرزبانان غیور کشور ما چشمان بیدار نظام مقدس ایران اسلامی برای ایجاد امنیت و تسهیل فعالیت‌های قانونی اقتصادی و تجاری در مرزها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه