English

دانشجویان دانشگاه علامه‌ ۷ رتبه برتر المپیاد علمی را کسب کردند

۷ عنوان برتر مرحله نهایی بیست‌وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۲ به دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی رسید.

دانشجویان دانشگاه علامه‌ ۷ رتبه برتر المپیاد علمی را کسب کردند

​به گزارش خبرگزاری موج، با اعلام نتایج مرحله نهایی بیست‌وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور پس از بررسی، تعیین رتبه و اعطای مدال در شورای برنامه‌ریزی، ۷ رتبه برتر این المپیاد، به دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در ۴ رشته زبان و ادبیات فارسی، آمار، علوم تربیتی و علوم اقتصاد رسید.

«امیر عباس پرتو» با کسب رتبه ۲ در المپیاد زبان و ادبیات فارسی، «نوروز فربد» با کسب رتبه ۷ در المپیاد آمار، «شهریار گوهرزاده» با کسب رتبه ۵ در المپیاد علوم اقتصادی، «سجاد پرسته» با کسب رتبه ۸ در المپیاد علوم اقتصادی، «محمدحسن آقائی» با کسب رتبه ۸ در المپیاد علوم تربیتی، «مژگان‌السادات حسینی هاشمی» با کسب رتبه ۱۲ در المپیاد علوم تربیتی و «آرمین زارع» با کسب رتبه ۱۳ در المپیاد زبان و ادبیات فارسی، عنوان برتری مرحله نهایی بیست‌وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کردند.

دارندگان رتبه‌های ۱ تا ۱۵ المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور درخواست صدور گواهی خود را به صورت الکترونیکی ثبت نمایند. این نفرات به منظور استفاده از آئین‌نامه‌های استعدادهای درخشان برای معرفی به دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، لازم است درخواست خود را از تاریخ۸ تا ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۲ به آدرس پست الکترونیکی olympiad@sanjesh.org ارسال نمایند. یادآوری می‌شود جهت صدور معرفی‌نامه، ارسال گواهی موقت فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی الزامی است.

گفتنی است مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، با حضور ۱۴۷۷ دانشجوی شرکت کننده، در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی»، «علوم جغرافیا»، «علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم تربیتی»، «حقوق»، «روان‌شناسی»، «علوم زمین»، «شیمی»، «فیزیک»، «زیست‌شناسی»، «آمار»، «ریاضی»، «طراحی صنعتی»، «مهندسی برق»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی عمران»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی مواد و متالورژی»، «مهندسی کامپیوتر»، «مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)»، «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» در ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه