English

سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

زیربناهای مدال آوری را تا ۱۵ سال آینده تقویت می‌کنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که وضعیت مدال‌آوری ایران را در مسابقات بین‌المللی تا ۱۵ سال آینده با پرداختن به مسابقات المپیاد بیشتر کنیم.

زیربناهای مدال آوری را تا ۱۵ سال آینده تقویت می‌کنیم

​به گزارش خبرگزاری موج، کیومرث هاشمی با حضور در چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز المپیاد استعدادهای برتر اظهار کرد: نقش رسانه در پیشرفت ورزش به خصوص در رقابت‌هایی همچون المپیاد به‌سزاست و پوشش اخبار المپیاد می‌تواند به ایجاد انگیزه در ورزشکاران کمک کند.

وی افزود: فرصتی دست داد که در دو روز گذشته بازدیدی از مجموعه‌هایی که میزبان مسابقات المپیاد هستند داشته باشیم. روز گذشته در مسابقات دوومیدانی و امروز نیز در مسابقات تنیس روی میز بودم. بیش از ۱۵۰ نفر از ۳۱ استان کشور در مسابقات حضور داشتند که نوید خوبی برای این رشته برای آینده می‌دهد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز ۳۱ استان حضور داشتند که حرکت رو به رشدی را در رشته تنیس روی میز نشان می‌دهد. امیدواریم با شناسایی نقاط ضعف بتوانیم برای سال‌های آینده با همکاری آموزش و پرورش این مسابقات را با کیفیت بهتری برگزار کنیم. هدف ما این است که وضعیت مدال‌آوری ایران را در مسابقات بین‌المللی تا ۱۵ سال آینده با پرداختن به مسابقات المپیاد بیشتر کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: رشته تنیس روی میز در کشور بسیار گسترده است چون امکاناتی را که برای انجام این رشته نیاز است می‌توانیم در خیلی اماکن داشته باشیم. وجود میزهای تنیس روی میز در مدارس باعث شده که علاقه‌مندان زیادی این رشته داشته باشد. مجموعه‌های ورزشی و دانشگاه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست. این امتیازها باعث می شود که به مدال‌آوری این رشته کمک شود.

وی گفت: بهترین پینگ‌پنگ‌بازان جهان در قاره آسیا هستند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. مجموعه ورزش کشور باید توجه ویژه‌تری به این ورزش داشته باشند چراکه تنیس روی میز می‌تواند افتخارات زیادی برای کشور کسب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه