English

سرپرست وزارت ورزش و جوانان:

کارگروه افزایش سرانه های ورزشی استان تهران تشکیل می‌شود

سرپرست وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کارگروهی برای افزایش سرانه های ورزشی استان تهران خبر داد.

کارگروه افزایش سرانه های ورزشی استان تهران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، کیومرث هاشمی اظهار داشت: کسب عناوین قهرمانی از سوی ورزشکاران ری نشانگر استعداد بالای این شهر در عرصه ورزش قهرمانی است، لذا ضروری است، توجه بیشتری به ورزش این منطقه داشته باشیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان افزود: نزدیک به ۳۰۰ نفر از نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) دولت آباد در جنگ تحمیلی به مقام شهادت نائل شدند و به همین واسطه عطر شهدا در این مسجد استشمام می‌شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم در راستای افزایش رضایتمندی مردم به برکت خون شهدا خادمان خوبی برای مردم باشیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: ری افتخارات ورزشی قابل توجهی از جمله کسب سه مدال المپیک دارد لذا باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در این راستا پیشنهاد می‌کنیم با توجه به اینکه استان تهران در حوزه سرانه‌های ورزشی فقیر است، با هم اندیشی کارگروهی در زمینه توسعه در سرانه ورزشی ایجاد شود.

هاشمی افزود: با همفکری همکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کمبودها و نیازهای منطقه را بررسی و برای رفع نیازها در برنامه کوتاه مدت تلاش خواهیم کرد تا طرح‌های مهم و متناسب با ظرفیت منطقه اجرایی شود.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به حضور ما در مسجد، طرحی داریم که مساجدی که ظرفیت و امکانات این را داشته باشند و دارند بتوانیم از آنها به عنوان یک پایگاه مذهبی برای ورزش جوانان و نوجوانان استفاده کنیم و نگاه ویژه ای داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه