English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛

دستگیری ۱۶۴ سارق ظرف ۴۸ ساعت/ مجازات سنگین در انتظار اصنافی که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مجازات سنگینی در انتظار اصنافی که اقدام به خرید و فروش اموال سرقتی می‌کنند است، گفت: طی یک عملیات حرفه‌ایی و ظرف ۴۸ ساعت ۱۶۴ سارق حرفه‌ایی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۱۶۴ سارق ظرف ۴۸ ساعت/ مجازات سنگین در انتظار اصنافی که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز سه‌شنبه هفتم شهریور در حاشیه طرح  دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه، با بیان اینکه خبرنگاران نقشی مهم  در احساس امنیت به شهروندان دارند، اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی عملیات‌هایی که پلیس در دستگیری سارقان دارند بسیار مهم و بی‌نظیر است.
وی افزود: دستیگری‌ها در یک فضای آرام انجام می‌شود و نوع کار رسانه‌ها باعث می‌شود فعالیت  پلیس دیده شود و مجرمان هم می‌دانند که اقداماتشان حتما به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
رئیس پلیس انتظامی پایتخت با بیان اینکه طی یک عملیات ۴۸ ساعته مجموع ۱۶۴ سارق حرفه‌ایی شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: یک هزار گوشی تلفن همراه، اموال منزل، موتور سیکلت و... در این عملیات کشف و ضبط شد.
سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش ریالی این اموال مسروقه بسیار زیا است و قابل محاسبه نیست، گفت: سعی ما بر این است که اموال سرقتی را به صاحبانشان برگردانیم.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم رونمایی از کشفیات مواد مخدر استان تهران

 

1_6444157298


وی افزود: ما قولی که به مردم مبنی بر برهم زدن چرخه سرقت را به مردم داده بودیم و حتما اجرا می‌کنیم.
وی افزود: اگر مالخران نباشند و اموال سرقتی را نخرند سارقان نمی‌توانند اقدام به فروش کنند.
سردار محمدیان با هشدار به اصنافی که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند، بیان داشت: مجازات سنگین برای اصنافی که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند در نظر گرفته‌ایم.

 

1_6444141964


وی درخصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نزاع میان راننده و سرنشین توضیح داد: آنچه که در فضای مجازی در خصوص امر معروف و زن مسافر منتشر شده است، صحت ندارد. مسافر درخواست روشن شدن کولر را داشته است که راننده ممانعت کرده و منتج به درگیری شده و در فضای مجازی به صورت دیگری بیان شده است که صحت ندارد و پرونده در حال رسیدگی است.
سردار محمدیان با تاکید بر اینکه در تهران بزرگ مردم باید احساس کنند سرقت‌ها کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: امیدواریم روزی بیاید که مردم به این آرامش برسند.
وی همچنین درخصوص وظایف پلیس در ایجاد آرامش برای شهروندان در ایام اربعین گفت: نوع پیشگیری در این ایام خاص از سال مانند اربعین متفاوت است و در محلات گشت‌زنی نامحسوس وجود دارد. 

 

مسروقه


آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه