English

وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

مدرسه خانه دانش آموز است/آنها را از خانه شان بیرون نمی کنیم

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به تبصره ای در لایحه عفاف و حجاب مبنی بر معرفی دانش آموز بدحجاب به فراجا و اخراج او از مدرسه گفت: مدرسه خانه دانش آموزان است و ما آنها را هیچگاه از خانه شان بیرون نمی کنیم.

مدرسه خانه دانش آموز است/آنها را از خانه شان بیرون نمی کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی مجلس گفته بود که الزامی برای احضار و دستگیری دختران با سن پایین در این لایحه دیده نشده است.

این اظهارات قالیباف با واکنش تند جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی مواجه شد؛ طوری که محمودزاده خطاب به رئیس مجلس این چنین گفت: شما سوگند خورده اید که بی طرف باشید، جنابعالی که رئیس مجلس هستید طبق قانون نمی توانید به عنوان موافق درباره این لایحه اظهار نظر کنید. شما گفتید الزامی برای احضار و دستگیری دختران با سن پایین دیده نشده اما در تبصره ۴ ماده ۴۶ این لایحه اسم محصلین آمده مگر محصلین زیر سن ۱۸ سال نیستند!

 

بیشتر بخوانید:

هر آنچه در مورد لایحه حجاب و عفاف باید بدانید

لایحه عفاف و حجاب ذیل اصل ۸۵ موقتی اجرا می شود نه دائمی

اصل هشتاد و پنجی شدن لایحه عفاف و حجاب فردا مطرح می شود/ سلبریتی های صدا و سیما پرچمدار ترویج بی حجابی

احضار دانش‌آموزان و افراد زیر ۱۸ سال به کلانتری دروغ و کذب است

 

براساس این گزارش، در تبصره ۴ و۵ ماده ۴۶ لایحه عفاف و حجاب مرتکب بدپوششی یا کشف حجاب یا عدم رعایت حجاب شرعی شوند برای سه بار تکرار، کمیته انضباطی مرکز آموزشی صالح به رسیدگی بوده و مقررات انضباطی درباره آن‌ها اجرا می‌شود و بار چهارم توسط کمیته انضباطی یا حراست مرکز آموزشی به فراجا جهت اعمال مقررات این قانون معرفی می‌گردند!

خبرنگار خبرگزاری موج این موضوع را با وزیر آموزش و پرورش درمیان گذاشت که رضامراد صحرایی با اعلام بی اطلاعی از محتوای این لایحه و اختصاص داشتن ماده یا تبصره ای برای دانش آموزان تاکید کرد: مدرسه خانه دانش آموزان است و ما هیچگاه دانش آموزان را از خانه شان بیرون نمی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه