English

وزارت آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ بیانیه داد

وزارتخانه آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شامگاه شب گذشته شاهچراغ، بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ بیانیه داد

به گزارش خبرگزاری موج، متن بیانیه وزارت آموزش و پرورش در محکومیت جنایت تروریستی شامگاه روز گذشته شاهچراغ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بای ذنب قتلت

بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‌‎ ‎‌مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی‌‎ ‎‌شب، متفکران ما را می‌کشید. امام خمینی(ره)

حادثه تروریستی شامگاه ۲۲مرداد ماه در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم (علیه السلام) و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز، باردیگر موجی از تاثر و اندوه را در سراسر ایران اسلامی ایجاد کرد.

هدف قرار دادن مردان و زنان، کودکان و نوجوانان مظلوم و بی‌گناه، کار ددمنشانه ناجوانمردانه و سفاکانی است که شناختی از اسلام و انسانیت ندارند.

جامعه فرهنگیان در این حادثه دردناک، عزادار و همدرد مردم شریف و نجیب استان فارس هستند و ضمن اعلام همدردی و تسلیت به خانواده‌های داغدار، انزجار خود را از این اعمال وحشیانه و غیرانسانیِ گروهک‌های جنایتکار و تروریست اعلام می‌دارد.

بدون تردید پیام ملت ایران اسلامی در پی وقوع این حادثه و بدخواهی‌های دشمنان این مرزو بوم، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی بر آموزه‌های مکتب قیام حسین بن علی (ع) است.

از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان، رحمت واسعه برای شهدا و صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه دلخراش مسألت می‌کنیم و توفیق روزافزون و اقتدار ایران اسلامی را خواستاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه