English

جلال ملکی به خبرگزاری موج خبر داد؛

وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تولیدی در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تولیدی در جنوب پایتخت خبر داد.

وقوع حریق گسترده در یک کارگاه تولیدی در جنوب تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از وقوع یک حریق گسترده در کارگاه تولیدی گونی خبر داد و گفت: ساعت 9:34 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه واقع در کمربندی دوم شهرری، روستای نجم آباد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران گزارش می شود.

وی افزود: سه ایستگاه به محل اعزام و با حضور در محل مشاهده می کنند دو سوله مسقف در کنار یکدیگر با وسعت 400 متر محل تولید گونی های پلاستیکی و دیگری به وسعت 500 متر محل تولید دستگاه ها و مواد اولیه بود که حریق از تولیدی گونی ها آغاز و در حال سرایت به کارگاه مجاور بود.

ملکی ادامه داد: کارگاه تولید گونی شدیدا دچار حریق شده بود به نحوی که آتش به زیر سقف ها نیز سرایت کرده و سقف در آستانه تخریب بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: آتش نشانان با اتخاذ تدابیر لازم همزمان با اجرای عملیات اطفا نسبت به حفاظت از سوله مجاور و ایجاد یک سپر دفاعی به منظور جلوگیری از سرایت آتش به کارگاه های مجاور اقدام کردند که خوشبختانه مانع از گسترش سرایت به اطراف شدند.

وی با بیان اینکه مورد مصدومیت و تلفات جانی در این حادثه مشاهده نشد بیان کرد: حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشت و در نهایت ساعت 10:54 عملیات به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی