English

جلال ملکی به خبرگزاری موج خبر داد؛

حریق چندباب مغازه در محله چیذر و فوت دو جوان +عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی صبح امروز از وقوع حریق چندباب مغازه در محله چیذر و فوت دو جوان در یکی از مغازه ها خبر داد.

حریق چندباب مغازه در محله چیذر و فوت دو جوان +عکس

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از وقوع حریق چند باب مغازه خبر داد و گفت: ساعت ۴:۴۹ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی به آدرس محله چیذر خیابان چیذری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد.

وی افزود: ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند و پس از حضور مشاهده می کنند ۵ باب مغازه در جوار یکدیگر که دارای سقف شیربانی قدیمی بوده و شامل آرایشگاه، سوپرمارکت، موتورسازی و حریق طعمه حریق شدند.

ملکی ادامه داد: به دلیل حجم زیاد شعله ها آتش در حال سرایت به کارگاه مبل سازی پشت مغازه ها بود، که آتش نشانان از چند نقطه مختلف عملیارت را آغاز می کنند، گفتنی است براثر شدت حرارت و آتش سقف تخریب و خسارت زیادی به آن وارد شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان همزمان با عملیات اطفا عملیات جستجو را آغاز کردند و درحین عملیات در قسمت انتهای موتورسازی که بیشترین خسارت وارد شده بود به فضای استراحتی رسیدند که در آن یک آقا و خانوم حدودا ۴۰ ساله به تایید عوامل اورژانس هر دو نفر جان خود را از دست داده بودند.

حریق

ملکی خاطرنشان کرد: از گسترش آتش به اطراف جلوگیری شد، مراحل لکه گیری به پایان رسید و اکنون کارشناسان در محل حضور دارند.

وی مطرح کرد: متاسفانه سقف های شیربانی یکارچه یکی از عوامل اصلی گسترش آتش است، همچنین طبق بررسی های اولیه مشخص شد آتش از مغازه موتورسازی شعله ور و از طریق سقف های شیربانی به مغازه های دیگر سرایت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه