English

جلال ملکی در گفتگو با خبرگزاری موج خبر داد؛

وقوع حریق مرگبار در یک ساختمان مسکونی/ خانم ۶۵ ساله جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق مرگبار در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان 17 شهریور جنوبی خبر داد.

وقوع حریق مرگبار در یک ساختمان مسکونی/ خانم 65 ساله جان باخت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از وقوع یک حادثه حریق در خیابان 17 شهریور جنوبی کوچه باقری خبر داد و گفت: ساعت 14:21 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده می شود که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می شوند.

وی افزود: در این حادثه طبقه اول یک ساختمان 4 طبقه مسکونی به صورت کامل دچار حریق شده بود به نحوی که از درب اصلی واحد که کاملا سوخته بود شعله های آتش و دود به داخل ساختمان متصاعد میشد که از یک آتش سوزی گسترده حکایت داشت.

ملکی ادامه داد: دود و حرارت این واحد در پی حریق به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود و با وجود دشواری کار و شعله ور شدن بیش از حد آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و در همین حین گروه دیگری از نیروهای به طبقات بالایی ساختمان رفته و مشغول جستجو شدند که در نهایت یک خانم حدود 20 ساله را در سلامتی کامل از راه پله طبقات بالایی به بیرون ساختمان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: متاسفانه آتش نشانان در حین اطفای حریق بود با جسد سوخته یک خانم تقریبا 65 ساله مواجه شدند که به علت گستردگی حریق و با تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

حریق

وی مطرح کرد: علت اصلی انتشار شعله های آتش و حریق گسترده انباشتگی مواد ضایعاتی قابل اشتعال در این واحد مسکونی بود، اما در نهایت آتش به کمک آتش نشانان مهار و از سرایت به واحدهای دیگر جلوگیری شد و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه