English

جلال ملکی به خبرگزاری موج خبر داد؛

وقوع ۲ حریق گسترده در پایتخت/ خروج افراد محبوس از محل آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع دو حریق گسترده در منطقه خلازیل و جنت آباد تهران خبر داد.

وقوع ۲ حریق گسترده در پایتخت/ خروج افراد محبوس از محل آتش سوزی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از وقوع دو حریق گسترده در جنوب و غرب پایتخت خبر داد.

حریق در ۵ باب کارگاه و مغازه فروش مبل

ملکی گفت: ساعت ۴:۲۲ صبح امروز حریق ۵ باب مغازه مبل فروشی در محله خلازیل تهران به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام شد که در پی آن ۳ ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه سطی به متراژ ۶۰۰ الی ۷۰۰ که با سقف های کاذب و مصالح غیر مقاوم ساخته شده طعمه حریق گردیده و آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود اما خوشبختانه آتش به کمک نیروهای آتش نشانی مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مورد مصدومی و فوتی در این حادثه مشاهده نشد بیان کرد: عملیات در ساعت ۶:۳۶ دقیقه به پایان می رسد.

حریق در یک مجتمع مسکونی ۹ طبقه

ملکی در ادامه از وقوع یک حریق دیگر در ساعت ۶:۴۹ صبح امروز در یک مجتمع مسکونی ۹ طبقه واقع در خیابان شاهین شمالی خیابان بهار خبر داد که در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروهای مجهز به تجهیزات به محل اعزام و در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند.

وی با اشاره به اینکه حریق در یک واحد ۱۰۰ متری واقع در طبقه ۴ به وقوع پیوسته بود افزود: درپی حریق و شعله ور شدن آتش دود زیادی واحد را در برگرفته بود و یک خانوم جوان نیز در داخل واحد محبوس شده بود که نیروهای آتش نشانی همزمان با اطفای حریق و جستجو فرد محبوس را که شرایط خطرناکی داشت خوشبختانه بدون مصدومیت از واحد خارج کردند.

ملکی افزود: در ادامه نیروهای آتش نشانی موفق شدند حدود ۱۵ نفر از ساکنان مجتمع را به سلامت از محل خارج کنند و با اطفای به موقع حریق از سرایت و شعله ورتر شدن آن جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: توصیه می شود ساختمان های پرتراکم و بلندمرتبه حتما به سیستم های اطفای حریق مجهز شوند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه