English

جلال ملکی در گفتگو با خبرگزاری موج خبر داد؛

حریق در برج مسکونی ۱۵ طبقه/ خروج ده ها نفر از ساکنین به کمک آتش نشانان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حریق در ساختمان مسکونی 15 طبقه واقع در خیابان کاج تهران خبر داد.

حریق در برج مسکونی 15 طبقه/ خروج ده ها نفر از ساکنین به کمک آتش نشانان

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، از وقوع یک حریق در برج مسکونی 15 طبقه واقع در خیابان کاج خیابان اقاقیا خبر داد و گفت: ساعت 2:48 دقیقه بامداد، خبر حریق به سازمان آتش نشانی اعلام می شود و در پی آن 4 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل شامل تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می شود.

وی افزود: حریق از انباری واقع در طبقه منفی پنج که حاوی حج قابل توجهی از ضایعات بود آغاز می شود و به سرعت دو دستگاه موتور سیکلت و دوچرخه موجود در محل طعمه آتش می شود. خوشبختانه در زمانی که یک دستگاه خودروی سمند واقع در این طبقه در آستانه شعله وری قرار داشت با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در حین اطفای حریق مشغول خارج کردن ساکنین ساختمان شدند ادامه داد: خوشبختانه سیستم اعلام حریق ساختمان منجر شد که اکثر ساکنان از برج خارج شوند و افراد باقی مانده که حدود 100 بودند نفر توانستند در سلامت کامل با کمک نیروهای آتش نشانی از محل خارج شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه عملیات در ساعت 5:31 بامداد به پایان رسید خاطر نشان کرد: اگر سیستم اطفای حریق برج دچار اختلال نبود و به سرعت عمل می کرد حریق به سرعت مهار می شد.

ملکی در توصیه ای متذکر شد: ساختمان های مسکونی که از سیستم اطفای حریق بهره مند هستند باید مرتبا توسط عوامل مربوطه حفظ و در صورت نیاز تعمیر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه