English

گزارش موج از هرج و مرج اطلاع رسانی در آتش سوزی پالایشگاه تهران:

بلبشوی اطلاع رسانی در یک حادثه نه چندان مهم! / سخنگوی آتش نشانی از اطلاع رسانی در مورد این حادثه منع شد!

با وجود انتشار فیلم هایی ازوقوع آتش سوزی دوباره در مخازن پالایشگاه نفت تهران ، هیچ مقام مسئولی پاسخگوی خبرنگاران نیست و از ورود رسانه ها به محل حادثه نیز جلوگیری می شود.

بلبشوی اطلاع رسانی در یک حادثه نه چندان مهم! / سخنگوی آتش نشانی از اطلاع رسانی در مورد این حادثه منع شد!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در حالیکه حدود یکساعت قبل، فیلمی توسط خود شهرداری تهران ، از داخل پالایشگاه تهران منتشر شد که براساس آن ادعا شده بود که انفجارشدید دوباره ای در یکی دیگر از مخازن این پالایشگاه رخ داده که باعث تشدید آتش سوزی در این نقطه شده است. با این حال جلال ملکی ، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها، این انفجار را تکذیب کرده است.

در فیلم منتشر شده توسط شهرداری تهران از حادثه جدید پالایشگاه آمده است: انفجار شدیدی همراه با پرتاب قطعاتی به اطراف رخ داده که باعث شده تا آتش نشان ها موضع و محل خودروهای خود را تغییر دهند.

اما به نظر می رسد این ماجرا، یعنی آتش سوزی در پالایشگاه تهران ابعاد پشت پرده دیگری هم داشته باشد. بعد از اینکه شایعاتی مبنی احتمال خرابکاری در این حادثه به شکلی گسترده توسط فضای مجازی پخش شد و مسئولان طبق معمول آنها را تکذیب کردند، سخنگوی سازمان آتش نشانی نیز از هر گونه اطلاع رسانی در این زمینه منع شد!

وی درگفتگو با خبرنگار موج گفت: از حدود ساعت 8-9 صبح قرار شده تا خود روابط عمومی پالایشگاه در مورد حادثه اطلاع رسانی کند و من هیچ اطلاعات جدیدی نمی توانم بدهم!

به عبارتی این جمله ملکی می تواند معنای منع وی برای دخالت در اطلاع رسانی به رسانه ها داشته باشد.

جالب اینجاست که نه پس از تماس با تلفنخانه پالایشگاه تهران و چندین بارتلاش اپراتور برای وصل کردن خبرنگاران به دفتر روابط عمومی و حتی مدیر عامل ، هیچ کدامیک از نیروهای این دوبخش تلفن های خود را جواب نداده، به نظر می رسد سیاست جدیدشان این باشد که یا هر وقت خودشان خواستند! اطلاع رسانی کنند و یا به رسانه های خاصی! پاسخگو باشند.

به هر تقدیر آنچه مسلم است این است که با وجود گذشت 12 ساعت از وقوع آتش سوزی در پالایشگاه تهران – شهید تندگویان- هنوز آتش مهار نشده است و همچنان شعله ور است!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه