English

نایب رئیس شورای شهر تهران:

اگر شهرداری در سیل به داد مردم نمی‌رسید، مشخص نبود چه فاجعه‌ای رخ می‌داد

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی هیچ یک از خدمات شهرداری تهران در مورد کمک رسانی در سیل را ندیدند اما این موضوع را مطرح کردند که چرا آقای زاکانی با کفش وارد گل شده است. کدام یک از این خدمات شوآف است؟

اگر شهرداری در سیل به داد مردم نمی‌رسید، مشخص نبود چه فاجعه‌ای رخ می‌داد

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز سروری در صحن امروز شورای شهر تهران اظهارداشت: هفته گذشته شاهد نعمت الهی بودیم که به دلیل ترک فعل های صورت گرفته شاهد نقمت بودیم و این سیل به جان مردم و منازل آنها خسارت وارد کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه رسانه ها باید مطالبات مردم را مطرح کنند، اظهار کرد: برخی گویا جز سیاه نمایی هیچ رسالتی ندارند؛ در حادثه امامزاده داوود جالب است که تهران با اینکه در وضعیت هشدار بود و آمادگی صددرصدی داشت و خدمات رسانی در این بخش در حوزه اختیار شهرداری تهران نبود، اما این نهاد در اولین ساعت وارد عمل شد.

وی افزود: هزاران نفر در این منطقه حضور پیدا کردند و اگر شهرداری تهران در منطقه حضور پیدا نمی کرد و به داد مردم نمی رسید، مشخص نبود چه فاجعه ای در امامزاده داوود رخ دهد. بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات به کار گرفته شد و بیش از هزار نیروی آتش نشانی از روز اول حضور داشتند و آواربرداری به بهترین شکل صورت گرفت و صبح دیروز مردم در آستان امامزاده نماز اقامه کردند. با این وجود آنچه که در برخی رسانه ها مطرح شد شوآف شهرداری بود.

سروری افزود: اگر شهرداری کمک نمی کرد هیچ کسی نمی توانست بگوید چرا شهرداری وارد عمل نشده و کمکی نکرده است؛  برخی هیچ یک از خدمات را ندیدند اما این موضوع را مطرح کردند که چرا آقای زاکانی با کفش وارد گل شده است. کدام یک از این خدمات شوآف است؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی