English

عیسی فرهادی:

۷ سال است که یک ریال هم از اعتبارات به تهران داده نشده است

فرماندار تهران گفت: 7 سال است که یک ریال هم از اعتبارات به تهران داده نشده و اگر با باران، برف‌های تهران نیز آب شود، نمی‌توانیم پاسخگوی مشکلات آن باشیم.

7 سال است که یک ریال هم از اعتبارات به تهران داده نشده است

به گزارش خبرگزاری موج،  عیسی فرهادی ، فرماندار تهران در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: 7 سال است که یک ریال هم از اعتبارات به تهران داده نشده و اگر با باران، برف‌های تهران نیز آب شود، نمی‌توانیم پاسخگوی مشکلات آن باشیم. 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت آبخیزداری بالادستی تهران از بین رفته است، گفت: این موضوع 10 میلیون جمعیت تهران را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و بحث بسیار مهمی است. 

فرماندار تهران اظهار داشت: 7 روددره از این آبخیزداری تأمین می‌شوند و هر چقدر تخریب این بخش بیشتر باشد، قطعا مشکلات نیز افزایش پیدا می‌کند. 

فرهادی یادآور شد: در مواقع بحرانی باید خدمات‌رسانی بر عهده شهرداری تهران باشد؛ چراکه دیگر ادارات در این حوزه بسیار ضعیف هستند. 

وی اضافه کرد: در خصوص آزادراه تهران ـ شمال بعضی از تونل‌ها، خاکبرداری‌ها و خاکریزی‌ها نیاز به بازدید دارد؛ چراکه روستاهای پایین‌دستی آزادراه را با مشکلاتی مواجه کرده است.

فرماندار تهران اظهار داشت: در سیل خوزستان، خرم‌آباد و گلستان، استان تهران معین استان خوزستان شد و در دشت آزادگان اقدامات خوبی انجام دادند و درخواست می‌شود که اگر استانداری معین یک استان دیگر می‌شود، تمامی زیرمجموعه استان تهران تحت نظر استانداری تهران وارد عمل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه