English

عیسی فرهادی:

شورایاری‌ها می‌توانند رابط مناسبی میان شهرداری و شهروندان باشد

فرماندار تهران گفت: قطعاً شورایاری‌ها می‌توانند رابط مناسبی میان شهرداری و شهروندان باشد و در حوزه‌های اجتماعی همانند مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد همچنین زنان بی‌سرپرست این ظرفیت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شورایاری‌ها می‌توانند رابط مناسبی میان شهرداری و شهروندان باشد

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی فرهادی ،  فرماندار تهران در نخستین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های تهران اظهار کرد: این انتخابات که بالای ۳۵۰۰ نفر در تهران به انتخاب مردم به کمک شهرداری تهران و شورا می آیند، قطعاً در مدیریت شهری نقش بسزایی می توانند داشته باشند.

وی افزود: شورای محله در قانون اساسی پیش‌بینی شده ولی برخی از مراحل آن باقی مانده است. در یک سال گذشته اقداماتی را با اعضای شورای شهر آغاز کردیم و در پی این اقدامات مشاهده کردیم که ظرفیت بالایی در شورایاری‌ها وجود دارد که می‌تواند در مدیریت شهر تهران مؤثر باشد.

فرهادی تأکید کرد: قطعاً شورایاری‌ها می‌توانند رابط مناسبی میان شهرداری و شهروندان باشد و در حوزه‌های اجتماعی همانند مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد همچنین زنان بی‌سرپرست این ظرفیت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته این انتخابات ۳۰ جلسه در ۲۰ منطقه تهران با شورایاری‌ها برگزار شده است، اظهارکرد: نتیجه برگزاری این جلسات ۲۵۴ مصوبه بوده که تاکنون ۱۵۰ مصوبه با کمک شورایاری‌ها در برخی مناطق اجرایی شده است. قطعاً تلاش ما این بوده که برگزاری این انتخابات به پایان سال برخورد نکند. از این جهت این انتخابات را در مردادماه برگزار خواهیم کرد و این کار یک مشارکت مقدماتی در انتخابات دیگر خواهد بود.

فرهادی تأکید کرد: در دوره قبل بیش از ۵۰۰ هزار نفر در انتخابات شورایاریها شرکت کردند. لذا باید تلاش کنیم در این دوره نیز انتخاباتی پرشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در حوزه شورایاری‌ها برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی