English

توزیع ۴ هزار تن میوه و تره بار به صورت روزانه در میادین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از توزیع ۴ هزار تن میوه و تره بار به صورت روزانه در میادین خبر داد.

توزیع ۴ هزار تن میوه و تره بار به صورت روزانه در میادین

به گزارش خبرگزاری موج، پیش از ظهر امروز ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب» محصولات در این مراکز، روزانه یک میلیون نوبت خرید در میادین و بازارهای میوه و تره بار ثبت می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه حداقل ۳۰ درصد بازار میوه و تره بار پایتخت در اختیار این سازمان قرار دارد، گفت: روزانه ۳ تا ۴ هزار تن میوه و تره بار در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر حذف دلالان و واسطه‌های غیر ضرور، اظهار کرد: به منظور «ارتقا کیفیت» و «کاهش قیمت» میوه و تره بار، در چارچوب زنجیره تأمین، محصولات مورد نیاز شهروندان از کانون‌های تولید محصول کشور تهیه خواهد شد.

فصاحت با اشاره اثرگذاری این سازمان در تعدیل و تثبیت قیمت میوه و تره بار در سطح پایتخت، گفت: با اجرای برنامه‌های تحولی و ورود این سازمان به حوزه تأمین، از آغاز نیمه دوم سال جاری، کیفیت ۱۰ محصول پرمصرف در تمامی میادین میوه و تره بار ارتقا می‌یابد و شاهد تعدیل و تثبیت قیمت این محصولات حتی در کل کشور خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه