English

بهره برداری از سه بازار جدید عرضه مستقیم کالا در کلانشهر مشهد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بیان کرد: هدف از ایجاد این بازارها تسهیل دسترسی شهروندان به کالاهای اساسی و عرضه مستقیم کالا است و کالاهای عرضه شده در این بازارها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

بهره برداری از سه بازار جدید عرضه مستقیم کالا در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود رضوی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: سه بازار در مناطق شهری این کلانشهر آماده بهره‌برداری است.

رضوی در ادامه این خبر اظهار کرد و گفت: یکی از این بازارها در محدوده حرم مطهر امام رضا (ع) که مورد نیاز زائران بوده و دو بازار دیگر بر اساس تقاضای شهروندان و محلات ایجاد شده است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد همچنین اضافه کرد: برای ایجاد این بازارها بدون احتساب ارزش زمین در مناطق طبرسی، خیابان صدف و بلوار نقویه شهرداری مشهد ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

وی تاکید کرد: هدف از ایجاد این بازارها تسهیل دسترسی شهروندان به کالاهای اساسی و عرضه مستقیم کالا است و کالاهای عرضه شده در این بازارها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

رضوی در ادامه تاکید کرد: رویکرد ما از ایجاد این بازارها در مناطق مختلف خدماتی است که بتواند خدمت دهد و هم سهامدار این فروشگاه‌ها همه مردم هستند و درآمد حاصله در خزانه شهرداری مشهد برای همه شهروندان هزینه می‌شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: بازارهای میوه و تره بار به عنوان مکان‌هایی ویژه جهت عرضه‌ی مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند، که می‌تواند کمک شایانی را در حوزه عرضه بهینه میوه و ساماندهی تقاضای آن انجام دهند.

رضوی در خاتمه یادآور شد: بازارهای میوه و تره بار به منظور عرضه مستقیم، آسان و به موقع میوه و ارزاق در بازارهای داخلی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سعی بر فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شکل گرفته است و در این بازارها خدمات متناسب با شرایط روز ارائه می‌شود و محصولات متنوعی به دست مصرف کننده می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه