English

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: به طور کلی اعطای تسهیلات و در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی برای واحدهای صنفی مرتبط با هدف تسهیل در امر انتقال و ساماندهی صنوف انجام می‌پذیرد.

اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل خودرویی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، تفاهم‌نامه مشترک سازمان میادین شهرداری قم با حضور هاشمی نژاد؛ دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیر شعب بانک صادرات استان قم به‌منظور اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان مشاغل و صنوف وابسته به خدمات خودرو، منعقد و در مرحله اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم ضمن اشاره به این تفاهم‌نامه و در نظر گرفتن تسهیلات بانکی برای صاحبان مشاغل و صنوف وابسته اظهار کرد: به‌طورکلی اعطای تسهیلات و در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی برای واحدهای صنفی مرتبط با هدف تسهیل در امر انتقال و ساماندهی صنوف انجام می‌پذیرد.

علیرضا مظفری خاطرنشان کرد: تمام مزایای طرح برای صاحبان مشاغل بازگو خواهد شد و متقاضیان واحدهای صنفی واقع در شهرک خودرو می‌توانند از تسهیلات بانکی که پس از تنظیم قرارداد و معرفی به بانک عامل صورت می‌پذیرد استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد صاحبان مشاغل خودرویی فاقد ملک تجاری یا به عبارتی مستأجر هستند، افزود: باور مجموعه شهرداری بر این بوده که با راه‌اندازی شهرک خودرو و بهره‌گیری از حضور صاحبان مشاغل در رونق این شهرک، رشد و ارزش‌افزوده بالا نصیب صاحبان مشاغل و صنوف وابسته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم استفاده از طرح‌های تشویقی را ابزار تسهیل در انتقال مشاغل و صنوف آلاینده ارزیابی و تصریح کرد: انتقال اصناف به‌ویژه صنوف آلاینده به داخل شهرک‌های تخصصی مانند شهرک خودرو می‌تواند مزایایی همچون کاهش صنوف آلاینده در شهرها، کاهش ناهنجاری‌های سمعی و بصری و کاهش ترافیک درون‌شهری را در پی داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه