English

کاهش ۳ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین ۳ تا ۷ درجه همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ۳ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان با اشاره به نقشه‌های ‌پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده (۱۷ و ۱۸ مهرماه) برای استان‌های ساحلی خزر بارش باران پیش بینی می‌شود. این بارش‌ها در روز جمعه (امروز) در استان گیلان و همچنین شرق مازندران و غرب گلستان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در روز جمعه (امروز) بارش‌ها در استان خراسان شمالی و شرق اردبیل ادامه خواهد داشت. از یکشنبه تا سه شنبه(۱۸ تا ۲۰ مهرماه) بارش ها در استان گیلان، شرق اردبیل و غرب مازندران محتمل است و در سایر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

ضیاییان افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ مهرماه) در شرق و شمال شرق کشور کاهش دما ۳ تا ۷ درجه‌ای به همراه وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک قابل انتظار است.

وی با اشاره به وضعیت خلیج فارس گفت: از بعد از ظهر روز جمعه (۱۶ مهرماه) تا یکشنبه (۱۸ مهرماه) غرب و شمال خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

ضیاییان اضافه کرد: امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ مهرماه) اهواز با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان و اردبیل با تجربه بیشینه دمای ۷ درجه‌ای خنک‌ترین مرکز استان کشور لقب خواهند گرفت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۱۷ مهر) ابری همراه با وزش باد و تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر و با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۱۸ مهر) قسمتی ابری و با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه