English

رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استانها از امروز

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استانها، از امروز جمعه تا سه‌شنبه خبر داد.

رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استانها از امروز

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر جمعه در نیمه غربی کرمان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب استانهای سیستان و بلوچستان و فارس و روزهای شنبه تا دوشنبه در جنوب کرمان، شمال هرمزگان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سه‌شنبه در جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در نوار شمالی کشور نیز در روز جمعه در شمال استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران، زنجان، البرز، قزوین، تهران و سمنان، شنبه در مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات استانهای سمنان، تهران و شمال آذربایجان غربی و یکشنبه تاسه‌شنبه در مازندران، ارتفاعات استانهای سمنان، تهران و شمال استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۰ مرداد) صاف تا نیمه ابری در بعد از ظهر وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۳۱ مرداد) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ مرداد) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه