English

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۱۴ مهرماه/ احتمال رگبار پراکنده باران در برخی از استان‌ ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت جوی تهران تا ۱۴ مهرماه خبر داد.

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۱۴ مهرماه/ احتمال رگبار پراکنده باران در برخی از استان‌ ها

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: پنج‌شنبه (۱۰ مهرماه) رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در جنوب غرب و غرب کشور، بخش‌هایی از کرمان و شمال خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روزهای جمعه و شنبه به ویژه در ساعات بعد از ظهر با گذر امواج جوی از شمال غرب کشور در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان و در روز شنبه ۱۲ مهرماه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز مرکزی نیز افزاش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: یکشنبه (۱۳ مهرماه) با تقویت و گسترش دامنه فعالیت این امواج همراه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، گستره بارش، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، مرکزی، همدان و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران را در بر خواهد گرفت و دوشنبه ۱۴ مهرماه علاوه بر این مناطق بارش به شمال شرق کشور گسترش خواهد یافت.

به گفته ضیاییان، پنج‌شنبه بارندگی و وزش باد شدید موقتی در استان‌های خوزستان، لرستان، مناطق ساحلی بوشهر و شمال خلیج فارس شدت بیشتری دارد و سبب مواج شدن دریا به ویژه در سواحل شمالی بوشهر و خوزستان خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ مهرماه) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۱۲ مهرماه) کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی