English

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور از امروز

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط به ویژه در ساعات بعد از ظهر خبر داد.

رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور از امروز

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز چهارشنبه در برخی نقاط استانهای مازندران و گلستان، شمال تهران، البرز و سمنان، همچنین در هرمزگان، جنوب استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و در شرق بوشهر، جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق  و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی با پیش بینی رگبار پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال و شرق هرمزگان، جنوب استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس و شرق بوشهر و جزایر خلیج فارس طی روز پنجشنبه، درباره جمعه و شنبه نیز گفت: جمعه در ارتفاعات مازندران و شمال آذربایجان غربی و شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استانهای مازندران و گلستان، همچنین ارتفاعات زاگرس در شمال هرمزگان، غرب فارس و کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان، یکشنبه نیز در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استانهای مازندران، گلستان و سمنان، همچنین در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان بارش خفیف در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین تا روز جمعه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل را "وزش باد شدید گاهی گرد و خاک" دانست و خاطر نشان کرد: در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۸ مرداد) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۹ مرداد) صاف، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) اهواز با بالاترین دمای ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی