English

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از فردا

دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ در سطح مراکز و پردیس‌های سراسر کشور از عید غدیر خم خبر داد.

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از فردا

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز انصاری راد از واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه علیه بیماری کووید-۱۹ همزمان با معلمان سراسر کشور خبر داد و گفت: طبق توافق به عمل آمده با وزارت بهداشت، دانشجو معلمان این دانشگاه از فردا پنج شنبه ۷ مرداد ماه واکسینه می‌شوند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان ، با تاکید بر تلاش این دانشگاه به منظور تسهیل ایجاد بستر مناسب برای ارائه آموزش های حضوری به دانشجو معلمان، تصریح کرد: فرآیند واکسیناسیون دانشجو معلمان بر اساس استان محل خدمت در آموزش و پرورش انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار جدی این دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، انصاری‌ راد پیگیری وزارت آموزش و پرورش و اداره کل مشاوره و سلامت دانشگاه را در خصوص اجرای طرح واکسیناسیون دانشجو معلمان، قابل تقدیر خواند و گفت: با وجود شرایط کرونا ممکن است آموزش های مجازی در کنار آموزش حضوری ادامه یابد. هماهنگی لازم به منظور واکسیناسیون به موقع دانشجو معلمان با ادارات آموزش و پرورش محل خدمت این افراد در استان های سراسر کشور، به عمل آمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه