English

سرهنگ قمیان خبر داد:

واکسیناسیون روزانه ۳ هزار نفر توسط مراکز واکسن سپاه صاحب الزمان(عج) در اصفهان

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از واکسیناسیون روزانه 3 هزار نفر توسط مراکز واکسن سپاه صاحب الزمان(عج) در اصفهان خبرداد.

واکسیناسیون روزانه 3 هزار نفر توسط مراکز واکسن سپاه صاحب الزمان(عج) در اصفهان

سرهنگ علی قمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به افتتاح سه مرکز واکیسناسیون توسط سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) بیان کرد: روزانه بالغ بر ۳ هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ در شهر اصفهان خواهد بود.

وی اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام هادی و دهه ولایت شاهد افتتاح مرکز تجمعی واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به همت و تلاش سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان انجام پذیرفت.

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه پیرو توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین مقرر شد به تعدادی که وزارت بهداشت واکسن در اختیار سازمان بسیج قرار می دهد سازمان بسیج با هدف تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی مراکز واکسیناسیون راه اندازی نمایند.

قمیان افزود : بر همین اساس سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اقدام به راهاندازی سه مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ را در دستور کار خود قرار داد و با افتتاح این مراکز ظرفیت واکیسیناسیون شهر اصفهان 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و مشارکت همه دستگاه ها در مقابله با ویروس کرونا به کمک کادر درمان و کمک مردم آمده است.

وی با اشاره به مکان فعلی مراکز واکسیناسیون موجود در شهر اصفهان توضیح داد: ۳ مرکز دیگر در دانشگاه آزاد اصفهان واحد خوراسگان ، مصلای نماز جمعه رهنان و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر (در محدوده ملک شهر) انتخاب گردیده است و در روزهای آینده دو مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

سرهنگ قمیان گفت: برای راه اندازی مراکز مذکور علاوه بر پشتیبانی های عمومی شهرداری ها،فولاد مبارکه و تامین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مساعدت مسئولین مراکز فوق از پشتیبانی تخصیص سایر نیروهای نظامی اصفهان بهره مند گشتیم.

وی همچنین افزود: با راه اندازی این مرکز روزانه بالغ بر ۳ هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ در شهر اصفهان خواهد بود.

سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه اتفاقات در کشور در میدان هستند و در کمک مردم خواهند بود و از ابتدای شروع ویروس کرونا بسیجیان با تلاش خالصانه اقدام به غربالگری در طرح شهید سیمانی  و اقدامات دیگر در زمینه مقابله با کرونا نموده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه