English

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از شنبه آینده

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از روز شنبه آینده به مدت یک هفته خبر داد.

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از شنبه آینده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قربانعلی سهرابی در حاشیه اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش، از مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها خواست طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای با مدیران شبکه بهداشت شهرستان بگذارند چون تأمین واکسن به‌عهده شبکه بهداشت شهرستان‌ها است اما تزریق‌کنندگان واکسن، تأمین مکان و فضای واکسیناسیون، تهیه تجهیزاتی از جمله کامپیوتر متصل به اینترنت، میز و صندلی، اسباب پذیرایی با آموزش و پرورش است ضمن این‌ که برای فرهنگیان مرد، تزریق‌کننده مرد و برای معلمان زن نیز تزریق‌کننده زن باید مهیا باشد و در هر مرکز نیز یک پزشک باید مستقر باشد.

وی با اشاره به این‌که واکسیناسیون همکاران با شماره ملی انجام می‌شود، ادامه داد: مرحله اول واکسیناسیون باید در یک هفته انجام شود و انجام این کار مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و اجرای درست است و از مدیران شهرستان‌ها و مناطق می‌خواهم در این دو روزه اهتمام کنند تا طرح از صبح شنبه آغاز شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس دولتی و غیردولتی در همین یک هفته واکسینه می‌شوند اما رانندگان سرویس مدارس و نیروهای قراردادی و سرباز معلم در شهریور واکسینه خواهند شد.  

وی درباره نوع واکسن نیز تصریح کرد: این موضوع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش و پرورش مازندران اجازه و اختیاری در انتخاب نوع واکسن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه