English

آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی پایتخت از فردا

ترفع گفت: فرآیند واکسیناسیون رانندگان هر دو بخش عمومی و خصوصی شرکت واحد از فردا آغاز می‌شود.

آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی پایتخت از فردا

به گزارش خبرگزاری موج، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از انجام واکسیناسیون رانندگان اتوبوس در سالن ورزشی توقفگاه سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد خبر داد و  گفت: به این منظور، پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته و تجهیز فضا‌های در نظر گرفته شده به امکانات و ملزومات مورد نیاز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون با حضور و نظارت نماینده وزارت بهداشت توسط شرکت واحد اجرا می‌شود، اظهار کرد: رانندگان اتوبوس با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با انبوه مسافران در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و انجام واکسیناسیون این عزیزان می‌تواند در ایمنی و عدم ابتلای این عزیزان به بیماری بسیار موثر باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد چگونگی انجام روند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس توضیح داد: فهرست دریافت واکسن بر اساس سن رانندگان تهیه شده و از فردا فرآیند واکسیناسیون به ترتیب از مسن‌ترین رانندگان آغاز خواهد شد و تلاش می‌شود تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به انجام واکسیناسیون کل رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام شود. شایان ذکر است با توجه به پیش بینی و اقدامات انجام شده واکسیناسیون بخشی از رانندگان تاکسی هم در این مرکز انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه