English

واکنش سردار مرتضی طلایی به شایعه رد صلاحیت شدنش

سردار مرتضی طلایی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص شایعه رد صلاحیتش پستی را منتشر کرد.

واکنش سردار مرتضی طلایی به شایعه رد صلاحیت شدنش

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مرتضی طلایی نایب رییس سابق شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود در خصوص شایعه رد صلاحیت شدنش نوشت:

با سلام به دوستان و همراهان عزیزم. با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فصل جدیدی از تلاش جمعی همه ما، برای ساختن شورایی بر مبنای کار و خدمت شروع شده است. شورایی که به دور از سیاست‌زدگی، به معنای واقعی، به امور شهر و شهروندان پرداخته، تعالی و پیشرفت را وجهه همت خود قرار دهد.

اما در این میان، تشابه نام خانوادگی بنده با یکی از افرادی که مورد تایید صلاحیت قرار نگرفته است باعث هجمه و تخریب جدیدی علیه اینجانب در فضای مجازی شده است. من، مرتضی طلایی، نه اولین بار است که با امواج دروغ، تخریب و تهمت روبرو می‌شوم و نه با این اعمال، از حرکتی که با جمع کثیری از فعالان اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و معتمدین محلات آغاز نموده‌ام، پا پس میکشم.

به افراد پشت صحنه این جریان تخریب، پیشنهاد میکنم، در این ماه مبارک، به تفکر در اعمال خود پرداخته و از این مسیر مشمئز کننده و بی‌سرانجام، دست بردارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مجید اسمعیل خان طلایی

    با سلام و درود خدمت سردار طلایی گرامی و مردم شریف تهران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
    در خصوص تایید و یا رد صلاحیت نامزدهای ششمین شورای شهر تهران امید دارم که مامورین به امر ؛ ان شاالله بر اساس عدل و انصاف عمل نموده باشند .
    بنده با تشابه اسمی با جنابعالی مفتخر هستم اراده خود را در ششمین رقابت انتخاباتی تهران عملی نموده و برای شورای ۱۴۰۰ شهر تهران ثبت نام نموده ام لیکن تاکنون ابلاغی مبنی بر رد صلاحیت دریافت ننموده ام.
    ارادتمند
    مجید اسمعیل خان طلایی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه