English

رئیس ستاد انتخابات استان یزد؛

بزرگ‌ترین انتخابات کشور از لحاظ حجم و گستردگی در پیش است

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: بزرگ‌ترین انتخابات از لحاظ حجم و گستردگی در کشور در پیش است و برای برگزاری مناسب و باشکوه، این انتخابات نیازمند عزم ملی و همکاری سازمانی و گروهی بین همه دستگاه‌هاست.

بزرگ‌ترین انتخابات کشور از لحاظ حجم و گستردگی در پیش است

احمد ترحمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد، سال گذشته را سالی سخت برای ایرانیان دانست و گفت: ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی سال سختی را برای ایرانیان رقم زد اما با ایستادگی و پایمردی مردم، رهنمودهای مقام معظم رهبری، هدایت‌های دولت و همدلی قوای سه‌گانه و نیروهای امنیتی و انتظامی قدم‌های خوبی در راستای توسعه و عمران کشور و قطع وابستگی به خارج برداشته شد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: بزرگ‌ترین انتخابات از لحاظ حجم و گستردگی در کشور این انتخابات است و برای برگزاری مناسب و باشکوه این انتخابات نیازمند عزم ملی و همکاری سازمانی و گروهی بین همه دستگاه‌هاست و باید همه نهادها و ادارات تلاش خود را در تعامل و همکاری با فرمانداری و بخشداری ها به کار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد بیان ‌کرد: اعضای ستاد انتخابات به‌عنوان مجری برگزاری انتخابات بدون جانب‌داری از هر شخص، گروه یا فرد خاصی این انتخابات را برگزار و نتیجه انتخابات را اراده و خواست مردم مشخص خواهد کرد.

ترحمی به بیان گزارشی از تقویم انتخابات تاکنون پرداخت و خاطرنشان کرد: از ۱۶ فروردین‌ ماه فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود نخبگان مناطق روستایی برای عضویت در این شوراها ثبت‌نام نمایند تا روستاهای دارای شرایط از شوراهای اسلامی بهره‌مند گردند.

وی افزود: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی با مشارکت هرچه بیشتر مردم در جهان افزایش خواهد یافت و امیدواریم با همه مشکلات اقتصادی که مردم با آن روبرو هستند شاهد افزایش مشارکت مردم در این رویداد مهم و ملی باشیم.

معاون استاندار ادامه داد: با توجه‌ به شرایط شیوع ویروس کرونا نحوه تبلیغات انتخاباتی در این دوره متفاوت است و این موضوع نباید باعث کاهش مشارکت مردم در این رویداد مهم و ملی شود و همه باید از تریبون‌های مختلف برای دعوت از مردم برای مشارکت اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر