English

سردار هداوند اعلام کرد؛

سارقان باید شناسنامه دار شوند و حوزه سرقت آنان مشخص شود

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: سارقان باید شناسنامه دار شوند و حوزه سرقت و نوع سرقت هر‌کدام از سارقان باید مشخص شود و پرونده سارقان بگونه ای تنظیم و تکمیل شود که توسط دستگاه قضا به اتهامات آنها به درستی رسیدگی شود.

سارقان باید شناسنامه دار شوند و حوزه سرقت آنان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی به موضوع سرقت پرداخت و اظهار داشت: با اشاره به اینکه پدیده سرقت امنیت روانی فرد و جامعه را مختل می کند باید بطور جد با این مهم برخورد و مقابله شود.

هرچند شرایط بد اقتصادی می تواند موجب افزایش آمار سرقت شود ولی جدای از این مطلب شرایط و دلایل مختلفی موجب افزایش آمار سرقت می شود که باید به صورت ریشه ای به این مهم پرداخته شود.

 در این راستا لازم است در ساخت و ساز منازل مسکونی و اداری و اماکن صنفی یک کارشناس انتظامی قبل از صدور پروانه ساخت موضوع را بازدید و صلاحیت آن را تایید نماید و در صورت وجود نقص تا رفع نواقص مربوطه که می تواند موجب تسریع در انجام سرقت توسط سارقان شود، پروژه مربوطه را تایید نکند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه مطلب با اشاره به اینکه باید بطور جد با موضوع سرقت برخورد و مقابله شود، آورده است: پلیس پیشگیری و آگاهی باید بطور هدفمند و ویژه موضوع برخورد با سارقان حرفه ای را در دستور کار خود قرار دهد.

 سارقان باید شناسنامه دار شوند و حوزه سرقت و نوع سرقت هر‌کدام از سارقان باید مشخص شود و پرونده سارقان بگونه ای تنظیم و تکمیل شود که توسط دستگاه قضا به اتهامات آنها به درستی رسیدگی شود.

 از سوی دیگر لازم است آموزش های همگانی در خصوص چگونگی جلوگیری از پدیده سرقت به شهروندان داده شود چرا که سارقان از یک لحظه غفلت مردم برای سرقت اموال آنها استفاده می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی