English

کیفیت هوای تهران ۲۶ دی ۹۹ /شاخص کیفیت هوا به ۱۳۰ رسید

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 130 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۲۶ دی ۹۹ /شاخص کیفیت هوا به ۱۳۰ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز چهارشنبه 26 دی 99 با شاخص 130 در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 155 در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار داشته است.

 بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح روز جمعه (۲۶ دی ۹۹) کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از انباشت آلاینده‌ها و عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است هرچند نسبت به روز گذشته از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

در طی روز با رشد تدریجی ناپایداری جوی و افزایش تندی باد، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد بود و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

این وضعیت تا اواخر وقت جمعه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. در صبح روز شنبه (۲۷ دی ۹۹) با حاکمیت جو ناپایدار انتظار می‌رود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

این شرایط در طی روز نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین در اواخر وقت شنبه با وزش باد مؤثر برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود، بااین‌حال افزایش ترافیک در مناطق پرتردد سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه