English

کیفیت هوای تهران ۲۳ دی ۹۹ /شاخص کیفیت هوا به ۱۶۸ رسید

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 168 در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۲۳ دی ۹۹ /شاخص کیفیت هوا به ۱۶۸ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز سه شنبه 23 دی 99 با شاخص 168در وضعیت ناسالم برای همه گروه هاقرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 168 همچنان در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار داشته است.

بنابر پیش‌بینی‌های انجام ‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح روز سه‌شنبه (۲۳ دی ۹۹) انباشت آلاینده‌ها ناشی از عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک سبب می‌شود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

حاکمیت جو پایدار و آرام در طول روز، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را همچنان محدود خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند.

شایان ذکر است با افزایش ترافیک شامگاهی در اواخر وقت سه‌شنبه، پیش‌بینی می‌شود بر غلظت ذرات معلق افزوده شده و در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

با تداوم شرایط جوی پایدار تا صبح روز چهارشنبه (۲۴ دی ۹۹) همراه با افزایش تردد خودروها انتظار می‌رود در بیشتر مناطق افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق سبب برقراری وضعیت ناسالم شود.

این شرایط نامساعد جوی در طی روز نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین در اواخر وقت چهارشنبه با عدم وزش باد مؤثر و افزایش ترافیک شامگاهی، برقراری وضعیت ناسالم در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه