English

با حضور نمایندگان قوه قضاییه و انجمن زرتشتیان صورت گرفت:

افتتاح شعبه حل اختلاف زرتشتیان در تهران

شعبه ویژه زرتشتیان شورای حل اختلاف با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان تهران و نماینده انجمن زرتشتیان افتتاح شد.

افتتاح شعبه حل اختلاف زرتشتیان در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، حسن زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران درآئین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف ، ویژه زرتشتیان گفت: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان می‌تواند به صورت پایلوت هم اجرا شود و اگر شرایط مساعد گردد، حتی در اصفهان نیز می‌توان این شورا را افتتاح کرد.

وی ادامه داد: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان گامی است برای اینکه همه امکانات بسیج خواهد شد تا در این نهاد قضائی، اقدامات خوبی انجام شود.

مهدوی معاون قضائی رئیس کل و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران نیز گفت: این شورای حل اختلاف به این منظور راه اندازی شده که اگر زرتشتیان عزیز اختلافی داشته باشند، به صورت درون خانوادگی مشکلاتشان رفع شود.

وی ادامه داد: اگر سایر ادیان در استان تهران همچون کلیمیان و مسیحیان هم چنین درخواستی داشته باشند، ما درخواست آن‌ها را اجابت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان زرتشتی ما بر مبنای راست دینی، درست دینی و به ‌دینی قدم‌هایی برداشته‌اند و امیدواریم در کنار مفاهیم بلند اعتقادی خود بتوانند شورای حل اختلاف زرتشتیان را به روزهای خوب خود برسانند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان می‌تواند به صورت پایلوت هم اجرا شود و اگر شرایط مساعد باشد حتی در اصفهان نیز می‌توان این شورا را افتتاح کرد.

در ادامه اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف این شورا، حل اختلاف است نه اینکه پرونده‌ای به پرونده‌ها اضافه شود.

در پایان شعبه حل اختلاف زرتشتیان با شرکت حاصران ، افتتاح  و اسامی اعضای منتخب این شورا اعلام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه