English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی زباله های عفونی در روزهای اخیر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اعلام خبر افزایش 10 درصدی زباله های عفونی در روزهای اخیر؛ از رونمایی 40 خودروی نوسازی شده ناوگان حمل پسماندهای بیمارستانی در روزهای آینده خبر داد.

افزایش 10 درصدی زباله های عفونی در روزهای اخیر

به گزارش خبرگزاری موج، صدرالدین علیپور با اشاره به تجربه این سازمان در ساماندهی پسماندهای بیمارستانی همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: در ماه های گذشته و همزمان با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در تهران، میزان پسماندهای بیمارستانی از حدود 70 تن به 110 تن افزایش پیدا کرد که انتقال و دفن این میزان پسماند که تمام این 150 بیمارستان؛ عفونی تلقی شده و در سایتی مجزا دفن می شدند، کار بسیار دشواری بود. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه تجربه سخت کرونا، بحث ضرورت نوسازی بخش عظیمی از ناوگان حمل پسماند را بیش از پیش نمایان کرد، گفت: در ماه های گذشته از طریق رایزنی با پیمانکاران، آن ها را مجاب کردیم علی رغم نوسانات ارزی 40 دستگاه از ناوگان حمل پسماند بیمارستانی را نوسازی کنند. ناوگان جدید مجهز به سیستم ردیاب (GPS) است و این بار به موضوع نصب سیستم جلوگیری از نشت شیرابه به شکل ویژه تر توجه شده که مراسم رونمایی از این خودروهای نوسازی شده اواخر تیرماه برگزار خواهد شد. 

وی همچنین درخصوص میزان افزایش حجم  کرونایی در تهران نیزگفت: در روزهای اخیر و همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا با افزایش 10 درصدی زباله های بیمارستانی نسبت به یک ماه گذشته رو به رو بوده ایم. در حال حاضر نیز 50 خودرو مسئولیت جمع آوری و انتقال زباله های عفونی را برعهده دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی